نیوز سیتی!
26 دی 1401 - 11:58

مراکز اسکان اضطراری در میامی ایجاد می‌شود

میامی- فرماندار میامی گفت: مراکز اسکان اضطراری در شهر میامی و رضوان و روستاهای منتخب شامل عباس آباد، بکران، نردین، حسین آباد آماده می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا آشوری صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران ضمن اشاره به مصوبات ستاد مدیریت بحران میامی به خصوص در حوزه قطع احتمالی گاز، بیان کرد: تمام دستگاه‌های فرهنگی، آموزشی و اجرایی و … با استفاده از شبکه‌های مجازی منتسب به خود برای انتشار و هم افزایی پویش هر خانواده یک اتاق گرم اقدام خواهند کرد.

وی افزود: طبق مصوبه ستاد مدیریت بحران، آموزش پرورش از طریق شبکه شاد و بخشداران از طریق شبکه‌های مجازی فعال روستاهای شهرستان میامی، اطلاع رسانی در خصوص مصرف بهینه گاز را خواهد داشت.

فرماندار میامی درباره دیگر مصوبات ستاد مدیریت بحران در پی قطعی احتمالی گاز که از سوی استانداری سمنان هشدار داده شد، بیان کرد: مراکز اسکان اضطراری در شهر میامی و رضوان و روستاهای منتخب شامل عباس آباد، بکران، نردین، حسین آباد آماده می‌شود و هلال احمر نیز برای بررسی و رفع مشکلات این مکان‌ها بازدید به عمل آورد.

آشوری با بیان اینکه در نشست مدیریت بحران فرمانداری میامی مقرر شد مانور دوگانه سوز شدن نانوایی‌ها در نانوایی منتخب واقع در دهستان فرومد انجام و گزارش آن به‌همراه مستندات به این فرمانداری ارسال گردد، گفت: مصرف بهینه و کم سوخت گاز در مساجد توسط اداره اوقاف و امور خیریه مدیریت خواهد شد.

وی با بیان اینکه برای عدم وقوع خسارت مرغداری‌ها، لیست مرغداری‌های فعال توسط جهاد کشاورزی به اداره گاز ارسال می‌شود، گفت: راهکارهای مراقبت از کنتورهای آب در مقابل یخزدگی توسط اداره آبفا، بخشداری‌ها و شهرداری‌ها به اهالی شهرستان از طریق فضای مجازی اطلاع رسانی می‌شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 980086

مهمترین اخبار ایران و جهان: