نیوز سیتی!
14 دی 1401 - 09:12

کشف ۸۵ قبضه اسلحه جنگی و شورشی در کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، از انهدام یک باند قاچاق سلاح و مهمات و کشف ۸۵ قبضه اسلحه، ۱۰۲ تیغه خشاب و ۱۰۰ عدد فشنگ غیرمجاز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علی‌اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان کرمانشاهاظهار داشت: پس از اطلاع ماموران پلیس امنیت عمومی استان از فعالیت یک باند قاچاق سلاح و مهمات و اینکه قصد انتقال تعداد قابل توجهی محموله جنگی به کرمانشاه را دارند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی دو دستگاه خودرو مربوط به قاچاقچیان شده و پس از مدتی تعقیب نامحسوس در محور بیستون - کرمانشاه، آن‌ها را متوقف و بازرسی‌های لازم را به عمل آوردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: ماموران در بازرسی‌های صورت گرفته ۸۵ قبضه اسلحه شامل ۵۱ قبضه کلت و ۲۹ قبضه اسلحه شورشی به همراه ۱۰۲ تیغه خشاب و ۱۰۰ عدد فشنگ کشف کردند.

وی همچنین از دستگیری دو عضو باند قاچاق سلاح و مهمات خبر داد و گفت: تلاش برای دستگیری دیگر اعضای باند ادامه دارد.

جاویدان در پایان مبارزه با قاچاق سلاح و مهمات را از مهمترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه عنوان کرد و گفت: اجازه نخواهیم داد عده‌ای به هر بهانه و انگیزه‌ای با وارد کردن سلاح به ایجاد ناامنی در جامعه بپردازند.

پایان پیام/پ

منبع: فارس
شناسه خبر: 953942

مهمترین اخبار ایران و جهان: