نیوز سیتی!
25 آبان 1402 - 23:16

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری: برپایی میز خدمت، امید را در بین مردم افزایش می‌دهد

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه یکی از راه‌های امیدبخشی پاسخگو بودن نسبت به سوالات مردم است، گفت: برپایی میز خدمت امید را در بین مردم افزایش می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام شامگاه پنجشنبه در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه و فعالان اقتصادی با اشاره به برگزاری میز خدمت جهت پاسخگویی مسئولان و اثرات آن در بین مردم گفت: ایجاد امید در بین مردم باید تقویت شود، یکی از راه‌های امیدبخشی پاسخگو بودن نسبت به سوالات مردم است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری ادامه داد: پاسخگویی یک دستگاه در یک روز خاص با حضور چند نفر پاسخگو ایجاد امید در بین مردم نبود و لازم بود فضای دیگری برای تقویت امید ایجاد شود که برپایی میز خدمت در روز جمعه و همزمان با نماز جمعه مطلوب‌ترین ظرفیت جهت امیدآفرینی است.

نکونام با اشاره به چالش‌های مهم استان افزود: مسئله راه‌ها، دشت‌های مهم کشاورزی، توسعه گلخانه‌ها در استان، تقویت سرمایه‌گذاری در عرصه‌های مختلف و  تسهیل‌گری در دریافت مجوزها، نوسازی مدارس، کمبود مراکز ورزشی و هنری، مشکل پرواز‌های استانی و کمبود خدمات و تجهیزات پزشکی در برخی از شهرستان‌های استان از جمله چالش‌های مهم هستند.

وی با بیان اینکه حوزه‌ها نباید دولتی شود، تصریح کرد: لازم است مراکز معنوی و تربیتی مانند مساجد و خانه‌های عالم توسعه و ارتقا پیدا کنند.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه حل آسیب‌های اجتماعی نیازمند طرح‌های ملی با پشتوانه است، خاطرنشان کرد: در استان اقدامات مطلوبی در راستای کنترل و حل آسیب‌های اجتماعی انجام شده اما حل آسیب‌های اجتماعی نیازمند پشتوانه است.

پایان پیام/ ۶۸۰۴۰

منبع: فارس
شناسه خبر: 1574786

مهمترین اخبار ایران و جهان: