نیوز سیتی!
09 آبان 1402 - 12:34

کشتار بیش از ۴۵۰ هزار قطعه مرغ در ایلام

ناظر فنی کشتارگاه مرغ مانشیت ایلام گفت: میزان کشتار مرغ در مهرماه بیش از ۴۵۰ هزار قطعه بوده است که تمام این کشتارها با نظارت مستقیم ناظر فنی دامپزشکی انجام می‌شود.

سعید باقری ناظر فنی کشتارگاه مرغ مانشت ایلام، صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: مرغ های تولیدی در ایلام از کیفیت مطلوبی برخوردار هستند و با حضور ناظر فنی و شرعی، از صفر تا ۱۰۰ کشتار مرغ در کشتارگاه مانشت با نظارت بهداشتی و شرعی انجام می شود.

وی افزود: میزان کشتار مرغ در کشتارگاه مانشت در مهرماه بیش از ۴۵۰ هزار قطعه بوده که تمام این کشتارها با نظارت مستقیم ناظر فنی دامپزشکی انجام می شود.

ناظر فنی کشتارگاه مرغ مانشت ایلام ادامه داد: هرگونه مرغی که از کشتارگاه مانشت کشتار و خارج می شود دارای تاییدیه دامپزشکی است و سعی ما این است که مرغ بهداشتی به دست مردم برسد.

باقری عنوان کرد: اقدامات لازم از سوی کارشناسان برای مقابله و پیشگیری از آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در کشتارگاه مانشت شامل بررسی برگه قرنطینه خودروهای حامل مرغ زنده، ضدعفونی خودروهای حامل مرغ زنده، صدور برگه ضدعفونی برای خودروهای حامل مرغ و ... انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، شهروندان موارد غیربهداشتی فرآورده های خام دامی را از طریق شمار ۱۵۲۰ روابط عمومی دامپزشکی ایلام گزارش کرده تا کارشناسان مربوطه در اسرع وقت به موارد رسیدگی کنند.

پایان پیام /

منبع: فارس
شناسه خبر: 1556386

مهمترین اخبار ایران و جهان: