نیوز سیتی!
27 مهر 1402 - 11:26

اجرای ۳۳ دوره مهارت آموزی ویژه کارکنان وظیفه در ایلام

معاون تربیت و آموزش انتظامی ایلام گفت: در ۶ ماهه نخست امسال ۳۳ دوره مهارت آموزی ویژه کارکنان وظیفه اجرا شده است.

سرهنگ قدرت اله صفوی معاون تربیت و آموزش انتظامی استان ایلام، صبح پنج‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: در ۶ ماه نخست امسال ۳۳ دوره مهارت آموزی ویژه کارکنان وظیفه اجرا شده است. 

وی افزود: تعداد ۶۵۷ نفر از سربازان موفق شدند دوره های مهارت آموزی را با موفقیت پشت سر بگذارند. 

معاون تربیت و آموزش انتظامی استان ایلام یادآور شد: هدف از اجرای طرح مهارت آموز یا افزایش نشاط خدمتی و ایجاد مهارت شغلی برای کارکنان وظیفه است. 

این مسئول انتظامی اضافه کرد: سربازان وظیفه پس از پشت سرگذاشتن دوره های مهارت آموزی گواهینامه معتبر از سوی فنی و حرفه ای دریافت می کنند که برای ورود به بازار کار پس از اتمام خدمت مقدس سربازی تدوین شده است. 

معاون تربیت و آموزش انتظامی استان با بیان اینکه کارکنان وظیفه می توانند پس از اخذ مدرک از وام های خوداشتغالی بهره‌مند شوند، خاطرنشان کرد: با مساعدت قرارگاه مهارت آموزی در مرکز و همکاری ارگان های همسو کارگاه مهارت آموزی سربازان در استان تجهیز و کارکنان وظیفه در رشته های مکانیکی، جوشکاری، آشپزی، خبازی، برق کشی و دیگر رشته های فنی آموزش می بینند. 

سرهنگ صفوی در پایان گفت: در صدد هستیم تا بتوانیم با همکاری سایر ارگان های برون سازمانی مهارت های بیشتری به کارکنان وظیفه آموزش داده شود و سربازان علاوه بر یادگیری مهارت شغلی خاطره خوبی از دوره خدمت سربازی داشته باشند. 

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، طرح مهارت آموزی کارکنان وظیفه توسط پلیس استان و با همکاری ادارات جهاد کشاورزی، ورزش و جوانان، فنی و حرفه‌ای، جمعیت هلال احمر، فناوری اطلاعات و ارتباطات انجام می شود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1543286

مهمترین اخبار ایران و جهان: