نیوز سیتی!
26 مهر 1402 - 13:08

آخوند خوجملی: هولوکاست واقعی در بیمارستان المعدانی رخ داد

امام جمعه اهل سنت نگین شهر گفت: مردم جهان شب گذشته شاهد هولوکاست واقعی در بیمارستان المعدانی غزه بودند و تمامی مسلمانان به ویژه مردم اهل سنت گلستان این نسل‌کشی رژیم غاصب را شدیدا محکوم می‌کنند.

آخوند ابوبکر خوجملی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهارکرد: متاسفانه رژیم غاصب صهیونیستی بوی از انسانیت و رحم و مروت نبرده و به کودکان و زنان بی‌گناه حمله کرده و این چنین خشم و نفرت خود را نشان می‌دهد.

وی تصریح کرد: مردم جهان شب گذشته شاهد هولوکاست واقعی در بیمارستان غزه بوده و این رژیم غاصب به معنای واقعی وحشی‌گری و حیوانیت خود را به نمایش گذاشت.

امام جمعه اهل سنت نگین شهر خاطرنشان‌کرد: مردم اهل سنت گلستان همانند گذشته در کنار برادران اهل تشیع و دیگر مسلمانان جهان این حمله وحشیانه و نسل‌کشی رژیم غاصب را بشدت محکوم کرده و از سپاه جمهوری اسلامی می‌خواهند مانند گذشته پاسخ قاطعی به این حرکت مذبوحانه رژیم غاصب بدهند.

وی ادامه داد: البته این حملات وحشیانه نشان دهنده این است که عمر رژیم غاصب صهیونیستی تمام شده و بزودی مردم مسلمان جهان شاهد‌نابودی این رژیم خواهند بود.

* کشورهای اسلامی تماشاگر جنایات رژیم غاصب نباشند

امام جمعه اهل سنت شهر فراغی هم با محکوم کردن حمله وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی به بیمارستان غزه در گفتگو با فارس گفت: متاسفانه رژیم غاصب صهیونیستی، استکبار جهانی و تمام کشورهای اروپایی قانون بین‌المللی و حقوق بشر که خود تدوین و تصویب کردند را عمل نمی‌کنند.

آخوند محمدامین صفری اظهارکرد: در هیچ کجای جهان، حمله به کودکان، زنان و اماکن درمانی و بیمارستان‌ها انسانی نیست و تمامی مردم مسلمان و غیرمسلمان این حرکت را غیرانسانی قلمداد می‌کنند.

وی تصریح کرد: حامیان استکبار جهانی و کشورهای اسلامی بدانند، آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی با زیرپا گذاشتن قانون حقوق بشر وعدم دفاع و حمایت از مردم مظلوم، نشان دادند که قابل اعتماد نبوده و هیچگاه دلسوز مردم مسلمان نخواهند بود.

امام جمعه اهل سنت شهر فراغی خاطرنشان‌کرد: کشورهای اسلامی دنیا در برابر این جنایت خاموش و تنها تماشاگر این صحنه‌ها نباشند،بلکه با یکدیگر متحد شدند و بر علیه رژیم غاصب صهیونیست قیام کنند.

وی ادامه داد: بقول فرمایشات رهبر معظم انقلاب، در شرایط کنونی بحث شیعه و سنی مطرح نیست بلکه همه ما مسلمانیم و باید به یکدیگر کمک کنیم.
آخوند صفری گفت: همه کشورهای اسلامی در برابر جنایات آمریکای خونخوار و رژیم غاصب صهیونیست جهاد کنند.

پایان پیام/۸۳۰۲۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 1542242

مهمترین اخبار ایران و جهان: