نیوز سیتی!
12 اردیبهشت 1402 - 08:55

تردد در جاده‌های استان بوشهر ۲۴ درصد افزایش یافت

بوشهر- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: طی فروردین ماه سال جاری میزان تردد در محورهای ارتباطی استان در مقایسه با دوره مشابه گذشته ۲۴ درصدی افزایش داشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم اخترشناس صبح سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بیش از ۱۵ میلیون و ۵۶۰ هزار خودرو طی فروردین ماه سال جاری در محورهای ارتباطی استان تردد داشته‌اند.

وی اضافه کرد: بر اساس داده‌های سامانه هوشمند تردد شمار آنلاین استان، این میزان تردد در فروردین ماه سال جاری در مقایسه با دوره مشابه گذشته ۲۴ درصدی افزایش داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر افزود: ۹۰ درصد این خودروها سبک و ۱۰ درصد نیز سنگین و نیمه سنگین بوده است.

اخترشناس ادامه داد: محورهای برازجان-کنارتخته و بالعکس به همراه دیلم هندیجان و بالعکس بیشترین تردد ترافیکی را در این بازه زمانی داشته‌اند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین بر اساس اطلاعات ثبت شده از وسایل نقلیه استان بوشهر در سامانه‌های پلاک‌خوان سایر استان‌ها، بیشترین سهم مقاصد سفر خودروهای بوشهر به ترتیب به سمت فارس، تهران، کهگیلویه و بویراحمد و خوزستان بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بوشهر یادآور شد: هم استانی‌ها قبل از آغاز سفر برای اطلاع از آخرین وضعیت راه‌ها می‌توانند با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای تماس حاصل کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1182142

مهمترین اخبار ایران و جهان: