نیوز سیتی!
15 اردیبهشت 1402 - 12:28

️دستگیری سارق قصابی‌های نهاوند

همدان- فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند از دستگیری یک نفر سارق که مرتکب ۳ فقره سرقت از قصابی‌های این شهرستان شده بود خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، "سرهنگ ذبیح الله درویشی" در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی وقوع ۳ فقره سرقت اموال از جمله چرخ گوشت از ۳ باب مغازه قصابی در نهاوند؛ موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی شهرستان در این راستا با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی و بکارگیری اقدامات قانونی و سازمانی در نهایت موفق به شناسایی یک نفر سارق شدند که با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات موفق پلیسی وی را دستگیر و به یگان انتظامی انتقال دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند تصریح کرد: متهم دستگیر شده در بازجویی‌های فنی صورت گرفته به ۳ فقره سرقت از قصابی‌های سطح شهرستان نهاوند اعتراف و اذعان داشت اموال را به یک نفر مالخر به هویت معلوم فروخته است لذا با راهنمایی متهم؛ همدست وی شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی به جرم خرید و نگهداری اموال مسروقه دستگیر که در ادامه با بازرسی از محل تعدادی از این اموال سرقتی از جمله سه دستگاه چرخ گوشت صنعتی کشف و ضبط شد.

درویشی با اشاره به اینکه پرونده قضائی در این راستا تشکیل و سایر اقدامات قانونی و قضائی در حال انجام است؛ به شهروندان توصیه کرد: همواره توصیه‌ها و هشدارهای پلیس در حوزه پیشگیری از سرقت را رعایت و کلیه اقدامات ایمن سازی و بازدارنده را مد نظر داشته و در حد امکان از نگه داشتن وجوه نقد و طلا و جواهر مکان‌های نا امن پرهیز و هیچ گاه اجازه ندهند که دیگران از محل اختفای اشیا با ارزش آنان اطلاع داشته باشند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1190042

مهمترین اخبار ایران و جهان: