نیوز سیتی!
31 فروردین 1402 - 20:12

بازداشت شرور عربده‌کش در اردبیل/متهم تحویل مرجع قضایی شد

اردبیل- فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل گفت: شرور عربده کش به صورت نیمه عریان با یک قبضه قمه در حال برهم زدن نظم عمومی در شهرک سینا بوده که توسط ماموران پلیس دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ سعید یوسفی فعال بعدازظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در تداوم اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی و افزایش احساس آرامش فردی و عمومی، مأموران کلانتری موفق به شناسایی و دستگیری شرور عربده کش نیمه عریان در سطح شهر شدند.

وی با بیان اینکه مأموران کلانتری ۱۳ رسالت حین گشت زنی در میدان اصلی شهرک سینا متوجه این شرور شده بودند، افزود: این فرد با در دست داشتن قمه در حال برهم زدن نظم عمومی و ایجاد رعب و وحشت در بین مردم و خودروهای عبوری بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل بیان کرد: پرونده این اراذل برای رسیدگی به دستگاه قضائی تحویل داده می‌شود و با هرگونه رفتار مجرمانه و برهم زننده آرامش اجتماعی برخورد قاطعانه و قانونی خواهد شد.

سرهنگ یوسفی با بیان اینکه پلیس در هر شرایطی اجازه عرض اندام و قدرت نمایی به اراذل و اوباش و مخلان آسایش مردم را نداده و با اقتدار در برابر آنها ایستادگی خواهد کرد، خاطرنشان کرد: امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است و همشهریان در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1162242

مهمترین اخبار ایران و جهان: