نیوز سیتی!
25 فروردین 1402 - 15:18

ترمیم رابطه با همسایگان خنجری به پیکر صهیونیست‌ها است

بوشهر- امام جمعه دشتی گفت: امروز ترمیم رابطه با همسایگان به منزله فرو بردن خنجر به پیکر نیمه جان صهیونیست‌ها است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام علی زاهددوست در خطبه‌های امروز نماز جمعه خورموج اظهار داشت: اگر در مسیر حق و دفاع از حق صبورانه استقامت کنیم امدادهای الهی به کمک ما می‌آید این وعده قرآن است.

وی اضافه کرد: سنّت خداوند پیروزی حق بر باطل است و بر اساس روایات، وعده خداوند در مورد غلبه کامل حق بر باطل، در زمان ظهور امام زمان علیه السلام محقق خواهد شد و عاقبت دنیا هم با ظهور و حکومت امام زمان ختم به پیروزی حق بر باطل خواهد شد.

امام جمعه دشتی افزود: بدون ترید کلید مقابله با غده سرطانی رژیم صهیونیستی را امام راحل ره زد و از همان روزهای اول شروع نهضت اسلامی آن را شروع کرد و عامل الهام بخش و بیداری همه ملت‌های مسلمان غیر مسلمان امام عزیز و جمهوری اسلامی است.

وی ادامه داد: این ایران اسلامی است که با رهبری حکیمانه رهبر دوراندیش خود راهبرد نیل تا فرات صهیونیست‌ها که قصد تصرف همه سرزمین‌های اسلامی در خاورمیانه را داشت را به شکست کشاند و آنها را مجبور کرد در زندانی از حصارهای بلند بتنی و آهنین بمانند و زندگی جهنمی خود را تجربه کنند.

زاهددوست بیان کرد: گفتمان دفاع همه جانبه از فلسطین و قبله اول مسلمین روز به روز در ایران اسلامی تقویت شد.

وی با تاکید بر حمایت‌های مادی معنوی مستشاری افزود: برگزاری کنفرانس‌های بین المللی حمایت از فلسطین، ابداع و ترویج روز قدس، مخالفت با روند سازش و عدم به رسمیت شناختن اسرائیل، تقویت جنبش‌های اسلامی حماس و جهاد اسلامی و ارائه راهکار دیپلماتیک برای حل مسئله فلسطین بخشی از اقدامات جمهوری اسلامی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین است.

امام جمعه دشتی ادامه داد: رهبری عزیزمان بارها فرمودند راه حل مسئله فلسطین برگزاری انتخابات آزاد با حضور همه فلسطینی‌ها اعم از مسلمان یهودی و مسیحی است که در انتخابات آزاد شرکت کنند و سرنوشت فلسطین را رقم بزنند.

وی اضافه کرد: جمهوری اسلامی تنها راهکار حل مسئله فلسطین را نابودی غده سرطانی اسرائیل و بازگشت همه سرزمین‌های اشغالی به فلسطینیان می‌داند و در راه تحقق آن از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کند.

زاهددوست خاطرنشان کرد: رهبری عزیز ما فرمودند هر جا هر ملتی با رژیم صهیونیستی مبارزه کند ما پشت سرش هستیم و کمکش می‌کنیم و هیچ ابایی هم از گفتن آن نداریم.

وی گفت: برای نابودی رژیم منحوس صهیونیستی زمان مشخص کرده ایم و آزادی غزه، جنوب لبنان، شکست‌های پی در پی از مسلمانان در جنگ ۳۳ روزه، ۵۰ روزه، هشت روزه و ۶ روزه نمونه‌ای از تقویت جبهه مقاومت و عزم راسخ آنها برای پس گرفتن تمام اراضی اشغالی است.

امام جمعه دشتی بیان کرد: تقویت جبهه مقاومت و بازگشت عربستان سعودی از مسیر اشتباه سالیان طولانی خود و تفاهمات جدید با ایران و یمن و سایر کشورها سم مهلکی برای رژیم صهیونیستی است بطوری که تحلیل گران سیاسی خود اسرائیل وضعیت این رژیم را بدترین وضعیت در طول تاریخ خود می‌دانند و اسرائیل را در لبه پرتگاه توصیف کرده اند.

وی افزود: امروز ترمیم رابطه با همسایگان به منزله فرو بردن خنجر به پیکر نیمه جان صهیونیست‌ها است. پنجه‌های قدرتمند مقاومت از سوریه لبنان تا یمن و عراق با راهبری سپاه مقتدر قدس هر لحظه گلوی دیو تل آویو را بیشتر می‌فشارد و به زودی جنازه متعفن اسرائیل را زیر لگدهایمان له خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند ما پیش بینی ۲۰ و ۲۵ سال آینده برای نابودی رژیم صهیونیستی کرده ایم اما انگار خودشان عجله دارند زودتر بروند. زوال و نابودی اسرائیل قبل ۲۵ سال مورد پیش بینی حصرت آقا محقق خواهد شد. و مقاومت و استقامت ملت مسلمان فلسطین و ملت‌های مسلمان دنیا به ثمر خواهد نشست.

زاهددوست ادامه داد: از آحاد مردم عزیز و زمان شناس و اهل بصیرت شهرستان دشتی جهت حضور حماسی در راهپیمایی روز قدس وهمچنین از دست اندرکاران و مبلغین مساجد جهت برگزاری باشکوه شبهای قدر تشکر و قدردانی می‌کنم.

وی درباره عید فطر گفت: صدها گروه کارشناسان و متخصص در سراسر کشور با دستگاه‌های پیشرفته برای استهلال مستقر می‌شوند. هیچ کشوری در خصوص استهلال به اندازه جمهوری اسلامی دقت و مراعات نمی‌کند.

امام جمعه دشتی اظهار داشت: بنابراین هر زمان هلال ماه شوال رؤیت شد و برای ولی امر مسلمین به یقین و اثبات رسید عید اعلام می‌شود و جای هیچ تردیدی نخواهد بود.

وی با اشاره به موضوع زکات فطره اظهار داشت: باید زکات فطره به نفع خود نیازمندان ساماندهی شود. با مبالغ زکات فطره می‌توان مشکلات زیادی از نیازمندان را حل کرد اما متأسفانه چون بدون ساماندهی و برنامه ریزی درست جمع آوری و توزیع می‌شود و فایده خاصی بر آن مترتب نیست.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1147842

مهمترین اخبار ایران و جهان: