نیوز سیتی!
18 مرداد 1402 - 11:25

شناسایی 69 فقره انشعاب غیرمجاز آب شرب در شهرستان اسفراین

مدیرامور آب و فاضلاب شهرستان اسفراین گفت: در راستای توزیع عادلانه آب شرب و برخورد با انشعابات غیرمجاز، اکیپ شناسایی و ساماندهی مصارف غیر مجاز آب شرب، از ابتدای سال تاکنون اقدام به شناسایی ۶۹ فقره انشعاب غیر مجاز نمود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اسفراین، صبح امروز مسلم رحیم زاده، مدیرامور آب و فاضلاب شهرستان اسفراین در گفت‌وگو با رسانه‌ها اظهارکرد: ۶۹ فقره انشعاب غیرمجاز آب شرب در سطح این شهرستان شناسایی شد.

وی گفت: در راستای توزیع عادلانه آب شرب و برخورد با انشعابات غیرمجاز، اکیپ شناسایی و ساماندهی مصارف غیر مجاز آب شرب، از ابتدای سال تاکنون اقدام به شناسایی ۶۹ فقره انشعاب غیر مجاز نمود.

مدیرامور آب و فاضلاب شهرستان اسفراین افزود: از تعداد ۶۹ فقره انشعابات غیر مجاز شناسایی شده، ۲۷ فقره انشعاب قطع و جمع آوری، ۱۴ فقره پس از مراحل قانونی تبدیل به انشعاب مجاز، ۱۲ فقره معرفی به مراجع قضایی و ۱۶ فقره در دست بررسی جهت تعیین تکلیف می‌باشد.

رحیم زاده خاطرنشان کرد: استفاده‌کنندگان غیرمجاز آب به اشخاص حقیقی یا حقوقی‌ اطلاق می‌شود که بدون داشتن انشعاب مجاز و قانونی به مصرف آب از تأسیسات آبرسانی اقدام می‌کنند و یا با داشتن انشعاب، مصرفی مغایر با مقررات دارند.

پایان پیام/س

منبع: فارس
شناسه خبر: 1433586

مهمترین اخبار ایران و جهان: