نیوز سیتی!
29 تیر 1402 - 11:11

عملکرد دولت در استان بوشهر انعکاس یابد

بوشهر- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: شورای اطلاع رسانی و روابط عمومی دستکاه‌های اجرایی، اقدامات و عملکرد دولت در استان بوشهر را در هفته دولت به نحو شایسته انعکاس دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر پورات صبح پنجشنبه در نشست شورای اطلاع رسانی استان بوشهر با تسلیت ایام محرم حسینی اظهار داشت: ارزیابی روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان در شورای اداری هفته آینده انجام خواهد شد و از روابط عمومی‌های فعال تجلیل می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: شورای اطلاع رسانی استان و روابط عمومی دستکاه‌های اجرایی، اقدامات و عملکرد دولت در استان بوشهر را در هفته دولت به نحو شایسته انعکاس دهند و مدیران هم مکلف به همکاری با شورای اطلاع رسانی هستند و باید عملکرد خود را به مردم انعکاس دهند.

پورات افزود: شفافیت توسط مدیران و پاسخ به شبهات در خصوص عملکرد دولت توسط مدیران در رسانه‌ها به ویژه صدا و سیما و حضور در بین مردم و میز خدمت امری ضروری است.

وی با اشاره به اینکه گزارشات و نارضایتی‌های عمومی در شورای اطلاع رسانی استان بوشهر بررسی خواهد شد، گفت: همچنین در بحث اعتبارات برای شورای اطلاع رسانی پیگیری لازم صورت خواهد گرفت.

پورات تاکید کرد: تمامی دستگاه‌های اجرایی و شهرداری‌های استان در ایام محرم حسینی نسبت به تبلیغات دینی ویژه محرم و سیاه پوشی ورودی ادارات و اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی اقدام لازم و توجه ویژه داشته باشند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1374686

مهمترین اخبار ایران و جهان: