نیوز سیتی!
15 فروردین 1402 - 13:10

ازسرگیری فعالیت تامین مسکن برای دانشگاهیان علوم پزشکی تهران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به ازسرگیری فعالیت تامین مسکن در این دوره مدیریتی دانشگاه، گفت: کارهای خوبی در حد بضاعت دانشگاه شروع و زمین مورد نیاز آن پیش بینی شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم پزشکی تهران، خانواده دانشگاه علوم پزشکی تهران طبق سنت دیرینه، با یکدیگر دیدار کردند.

دکتر حسین قناعتی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران، پس از تبریک سال نو، رنگ و بوی دانشگاه را در همه این سال‌ها، رنگ و بوی پیشرفت های بزرگ علمی و خدمت به مردم دانست.

وی گفت: امیدوارم با تلاش همکاران، شاهد جهش های علمی و استمرار خدمت رسانی به جامعه باشیم. وظیفه مسئولان است که از جنبه‌های مختلف مادی و شغلی و… همکاران حمایت و زمینه توسعه خدمات را فراهم آورند.

قناعتی با اعلام خبر خوش تلاش برای ازسرگیری فعالیت تامین مسکن در این دوره مدیریتی دانشگاه گفت: کارهای خوبی در حد بضاعت دانشگاه شروع و زمین مورد نیاز آن پیش بینی شده که با نازل‌ترین قیمت ممکن ، مسکن در اختیار همکاران قرار بگیرد. امیدوارم با زحمات مسولان ، دغدغه مسکن همکاران در لایه‌های مختلف، تاحد زیادی برطرف شود.

قناعتی، امسال را سال تسریع در اجرای برنامه‌ها دانست و گفت: سال گذشته سال تثبیت برنامه‌های مدون شده بود و امسال سال تسریع در اجرای برنامه‌هاست. تصمیم داریم در پیشرفت برنامه‌ها به‌روز باشیم و کارهای عقب مانده را جبران کنیم.

وی افزود: البته پارسال علیرغم مشکلات نیمه دوم سال برنامه‌ها به خوبی پیش رفت و امیدوارم امسال اهداف دانشگاه را در زمینه آموزشی، پژوهشی و توسعه زیرساخت ها و راه اندازی بیمارستان‌های جدید سرعت ببخشیم و شاهد رویدادها و اعلام خبرهای خوشی در زمینه فناوری‌ باشیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران با آرزوی سالی خوش برای همکاران، تاکید کرد: همه همکاران با تمام وجود به فعالیت خود ادامه دهند. اگر یکایک ما به وظیفه خود درست عمل کنیم امید است که بهترین‌ها برای کشورمان رقم بخورد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1126921

مهمترین اخبار ایران و جهان: