نیوز سیتی!
08 اردیبهشت 1402 - 16:48

توجه جدی به مشکلات عشایر بیله سوار از سوی مسئولان

بیله سوار - امام جمعه شهرستان بیله سوار گفت: جشنواره عشایر در راستای تکریم این جامعه انجام شد اما ما خواستار توجه جدی مسئولان به مشکلات جامعه عشایری هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام جابر عزیزی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر بیله سوار با توصیه به تقوای الهی یکی از مصادیق تقوا را حساسیت اجتماعی دانست و اظهار کرد: انسان منطقی به تمام منکرات و رفتارهای جامعه باید حساس باشد و وجود امر به معروف و نهی از منکر یکی از واجبات الهی است.

وی با اشاره به اینکه انسان تقوامدار همواره نسبت به رفتارهای منکر و بد جامعه بی تفاوت نیست، خاطرنشان کرد: ما همواره باید خود را در معرض ارشاد و سوال از عملکرد خود بدانیم.

امام جمعه بیله سوار دو موفقیت بزرگ ایران در جنگ سایبری و الکترونیک را یادآور شد و بیان کرد: کنترل و مدیریت آمریکا در مرزها بزرگترین موفقیت در حوزه جنگ سایبری و الکترونیک است.

عزیزی بزرگترین رویداد فرهنگی استان اردبیل و حضور کشورهای عضو اکو در استان اردبیل را در رویداد بزرگ اردبیل ۲۰۲۳ یادآور شد و افزود: این رویداد مهم شروع خوبی برای استان اردبیل در استفاده بهینه از فرصت‌های گردشگری است و ضروری است تا تمام نقاط استان اردبیل به جهان معرفی شده و از قابلیت‌های گردشگری این استان در راستای ایجاد ثروت عمومی استفاده شود.

وی با تاکید بر اینکه منطقه مغان نباید از ثمرات این رویداد بی بهره بماند، گفت: جشنواره کوچ عشایر امسال به صورت بین المللی و در راستای تکریم و تعظیم این جامعه بزرگ برگزار شد که از این بابت از استاندار اردبیل و مسئولان استانی و شهرستانی تقدیر می‌کنیم.

امام جمعه بیله سوار خواستار توجه جدی به مشکلات عشایر شد و افزود: این جشنواره باید فتح بابی برای طرح مشکلات جامعه عشایر باشد و مسئولان نیز با جدیت این مشکلات را پیگیری و در راستای حل آن تلاش کنند.

عزیزی با تبریک فرارسیدن روز معلم و سالروز شهادت آیت الله مطهری گفت: اهمیت این قشر در تولید علم و قدرت در جامعه بسیار بالاست و همین علم آموزی نقشه دشمنان در توطئه علیه کشور را نقش بر آب می‌کند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1174065

مهمترین اخبار ایران و جهان: