نیوز سیتی!
28 فروردین 1402 - 00:24

امروز ما نیازمند راهبر مهم وحدت و مقاومت و صدور آن به دنیا هستیم

ارومیه - مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: امروز ما نیازمند راهبر مهم وحدت و مقاومت و صدور آن به دنیا هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام منصور امامی یکشنبه شب در مراسم افطاری وحدت و مقاومت در ارومیه اظهار کرد: بحث وحدت و مقاومت فراتر مذهب است و این گونه نیست که فقط شیعه و اهل سنت از وحدت و مقاومت سخن بگویند و لازمه عقلانیت این است که هر انسانی برای رسیدن به زیست معنوی و رسیدن به اهداف خود نیاز به وحدت و انسجام از طرفی و مقاومت کردن در برابر موانع دارد.

وی افزود: وقتی از فرهنگ و مقاومت سخن می‌گوئیم به زمینه این بحث نیز باید دقت کرده باشیم که در طول هزاران سال از تاریخ و تمدن بشریت هیچ حکومتی را شیطانی تر از حکومت امروز آمریکا نمی‌یابیم و تمامی عوامل انحطاط بشری در فرهنگ منحوس غرب وجود دارد.

حجت الاسلام امامی با بیان این که غربی‌ها غیر از خود را انسان‌های عقب مانده می‌دانند، گفت: امروز ما نیازمند راهبر مهم وحدت و مقاومت و صدور آن به دنیا هستیم و امروز غربی‌ها دنیا را به چند گروه طبقه بندی تقسیم کرده و برای آن ادبیات دل خواه خود را نیز تولید کرده اند و فقط غربی‌ها را صاحب تمدن می‌دانند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی نقشه تجزیه ایران را یکی از نقشه دشمنان برای ایجاد تفرقه و خونریزی در ایران دانست و گفت: در قضیه جنگ‌های اول و دوم و قبل و بعد از آن انگلیس در غرب آسیا مرزها را مشخص کرد و کتاب مرزهای خونین در این مورد نوشته شده است و امروز یکی از عوامل اختلاف همین مرزبندی انگلیسی است.

وی تاکید کرد: برای ایجاد اختلاف در ممالک اسلامی مطالعات متعددی انجام داده اند و هیچ تمدنی در دنیا سریع‌تر و گسترده‌تر از اسلام نتوانست تمدن ایجاد کند و وقتی اسلام نوپا در قرن چهارم و پنجم به دلیل قرآن و تعالیم پیامبر اکرم به یک تمدن عظیم دست یافت، دشمنان قدرت آن را فیهمدند و لذا دشمنان امروز تلاش می‌کنند اجازه ندهند اسلام دوباره قد علم کنند.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت آذربایجان غربی نیز در این مراسم امروز شدیدترین دشمن مسلمین و انقلاب اسلامی صهیونیزم بین الملل است و دشمنی آنها با ایران اسلامی حقانیت انقلاب را نشان می‌دهد.

حجت الاسلام عسگر فعال با اشاره به دلیل حمایت جمهوری اسلامی از فلسطین و بزرگداشت روز قدس، گفت: فلسطین امروز خط مقدم اسلام است و همه مسلمانان وظیفه دارند از این خط مقدم اسلام حمایت کنند تا مسلمین به سعادت برسند.

وی خاطرنشان کرد: اگر این همه صهیونیزم بین الملل و شیطان بزرگ علیه انقلاب اسلامی تبلیغ منفی می‌کند، نتیجه راهبر جمهوری اسلامی در مقابله با تفکر و تمدن و چپاول غربی است و امروز حمایت از فلسطین و مردم مقام آن مصداق عمل صالح است و رهبر انقلاب چند سال قبل فرمودند؛ اسرائیل کمتر از ۲۵ سال از بین خواهد رفت و اخیراً هم فرمودند؛ با این اتفاقاتی که در اسرائیل رخ می‌دهد به نظر می‌رسد آنها برای پایان دادن به خود عجله می‌کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1154265

مهمترین اخبار ایران و جهان: