نیوز سیتی!
02 اردیبهشت 1402 - 09:08

جوانان دشتی در اولویت جذب نیرو برای پارس شمالی باشند

بوشهر- امام‌ جمعه دشتی گفت: اگر قرار به جذب نیرو برای پارس شمالی باشد باید بخش مهمی از سهمیه جذب به جوانان بیکار دشتی اختصاص یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام علی زاهددوست در خطبه‌های نماز عید سعید فطر در خورموج اظهار داشت: امروز جبهه مقاومت در بهترین شرایط ممکن از انسجام داخلی و قدرت دفاعی قرار دارد؛ قدرتی که روز به روز در حال افزایش است.

وی اضافه کرد: تبدیل جریان انتفاضه از سنگ به موشک پیشرفته به سرعت در دل صهیونیست‌ها در حال جریان است، این خبر بسیار وحشت آوری برای رژیم صهیونیستی است.

امام جمعه دشتی بیان کرد: صهیونیست‌ها که قدرت بازدارندگی شأن را در منطقه از دست داده اند اکنون بازدارندگی داخلی‌اش نیز در حال افول است.

وی خاطرنشان کرد: امروز صهیونیست‌ها به عینه متوجه شده اند که آنچه سال‌ها از آن هراس داشتند به واقعیت پیوسته و اکنون در حلقه محاصره مقاومت گرفتار شده‌اند.

زاهددوست با بیان اینکه مردم انتظار دارند از جزئیات مصوبات سفر رئیس جمهور مطلع شوند افزود: به گفته استاندار بوشهر اعتبار قابل توجهی به برکت سفر رئیس جمهور به استان اختصاص داده شده است که موجب رشد و پیشرفت قابل توجهی در استان خواهد شد.

وی با بیان اینکه انتظار ما این است که در مصوبات بالای ۱۰ هزار میلیاردی سفر رئیس جمهور شهرستان محرومی مانند دشتی ویژه دیده شود تاکید کرد: این با تعارف حل نمی‌شود بلکه به صورت جدی باید مردم در جریان قرار بگیرند که ارمغان حضور و سفر رئیس جمهور در دشتی برای مردم چه بوده است.

امام جمعه دشتی با بیان اینکه بخش مهمی از منطقه پارس شمالی در حوزه شهرستان دشتی قرار دارد افزود: اگر قرار به راه اندازی و فعالیت این منطقه باشد و اگر قرار به جذب نیرو برای پارس شمالی باشد باید بخش مهمی از سهمیه جذب به جوانان بیکار دشتی اختصاص یابد و ما اجازه نمی‌دهیم حق جوانان بیکار دشتی ضایع شود.

وی تاکید کرد: اگر دفتر جدید اشتغال پارس شمالی قرار به فعالیت دارد چرا در شهرستان محروم دشتی این دفتر راه اندازی نشود؟

زاهددوست بیان کرد: ما سینه مان پر از درد و گلایه است که چرا جوان بیکار دشتی را صرفاً به خاطر اینکه شماره کارت ملی اش دشتی است غیربومی می‌نامید و به کار مشغول نمی‌کنید و او را با وجود قبولی در آزمون رد می‌کنید؟ واقعاً با این ظلم بزرگ چه جوابی به خداوند در روز حساب دارید؟

وی تصریح کرد: ما این مطلب را به رئیس جمهور هم گفتیم و دستور پیگیری دادند و استاندار بوشهر هم در جریان این جفای آشکار هستند اما نمی دانم چرا اقدام مؤثری انجام نمی‌شود؟

امام جمعه دشتی اضافه کرد: عزیزان مگر شعار این دولت عدالت نبوده و نیست؟ پس چرا در برابر این ظلم آشکار اقدامی نمی‌کنید؟ اگر خودتان فریادی نمی زنید انتظار از ما نداشته باشید که ساکت باشیم.

وی بیان کرد: ما در برابر ضایع شدن حق فرزندانمان ساکت نمی‌مانیم و شما هم بدانید که سکوت در برابر ناحقی و ظلم در دولت انقلابی روا نیست.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1163921

مهمترین اخبار ایران و جهان: