نیوز سیتی!
04 شهریور 1402 - 13:13

توصیف احساساتم خیلی سخت است/بی صبرانه منتظر بازی کردن هستم

مهاجم تیم ملی ایران پس از پیوستن به آ اس رم گفت: توصیف احساساتم پس از پیوستن به رم بسیار دشوار است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار آزمون پس از عقد قرارداد با باشگاه آ اس رم ایتالیا به مدت یک فصل و نیم گفت: توصیف احساساتی که نسبت به این انتقال دارم بسیار دشوار است. من به یکی از معتبرترین باشگاه‌های بین‌المللی آمدم و اینکه بتوانم با پیراهن رم عنوانی به دست بیاورم رویایی خواهد بود.

مهاجم تیم ملی ایران که با قرارداد قرضی از بایرلورکوزن به رم آمده است اظهار داشت: سال گذشته توانستم در استادیوم المپیکو به میدان بروم و می‌توانم بگویم که در دوران حرفه ای ام هرگز چنین هواداران پرشوری را ندیده ام. حالا دیگر نمی‌توانم صبر کنم و می‌خواهم مقابل چشمان هواداران بازی کنم.

سایت باشگاه آ اس رم در خصوص پیوستن سردار آزمون به جالوروسی بیان کرد: سردار در ۳۱۶ بازی باشگاهی، ۱۱۵ گل به ثمر رساند و ۴۸ پاس گل داد. او همچنین در ۷۱ بازی با تیم ملی ۴۵ گل و ۹ پاس گل به ثبت رسانده است. او چهار قهرمانی در لیگ برتر روسیه، یک جام روسیه و دو قهرمانی سوپرکاپ روسیه را در کارنامه خود دارد. او همچنین بهترین گلزن لیگ روسیه برای فصل ۲۰-۲۰۱۹ و بهترین بازیکن سال روسیه در سال ۲۰۲۱ انتخاب شد.

«تیاگو پینتو» مدیر فوتبال باشگاه رم درباره جذب مهاجم تیم ملی ایران گفت: آزمون بازیکنی است که مدت‌هاست دنبالش هستیم و توانایی‌های فنی غیرقابل انکاری دارد. ما مطمئن هستیم که گروه ما به او در ادغام سریع کمک خواهد کرد و سردار می‌تواند نامی برای خود در ایتالیا ایجاد کند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1469321

مهمترین اخبار ایران و جهان: