نیوز سیتی!
26 شهریور 1402 - 11:20

روزهای پرنشاط و پویا پیش روی شهر اصفهان

شهردار اصفهان با اشاره به رویدادهای پیش رو در 45 روز آینده در اصفهان گفت: امیدواریم اصفهان میزبان خوبی برای میهمانان ملی و بین المللی این رویدادها باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان علی قاسم زاده شهردار اصفهان  در صحن علنی شورای اسلامی شهر با اشاره به رویدادهای پیش روی شهر اصفهان گفت: در ۴۵ روز آینده روزهای پرشور و نشاطی را در شهر اصفهان خواهیم داشت، علاوه بر آغاز سال تحصیلی جدید، به مناسبت هفته دفاع مقدس برنامه‌ای ترکیبی در گلستان شهدا خواهیم داشت که رخداد بزرگ شهری است.
وی افزود: همچنین جایزه بین المللی مصطفی با مشارکت شهرداری برگزار خواهد شد، جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان و نمایشگاه فن نما نیز رویدادهای دیگری است که در ۴۵ روز آینده انجام خواهد شد.

قاسم زاده اظهار کرد: امیدواریم شهروندان کمک کنند تا اصفهان میزبان خوبی برای میهمانان ملی و بین المللی این رویدادها باشند. 

شهردار اصفهان اظهار کرد: از عزیزانی که در ایام اربعین همت کردند و در حوزه‌های مختلف خدماتی را به زائران ارائه دادند که در نوع خود قابل ستایش بود تقدیر و تشکر می‌کنیم این خدمات به نوعی ارائه شد که ما هیچ خللی در ارائه خدمات در شهر اصفهان نداشتیم که جای تشکر دارد.

وی گفت: فضای حضور در کربلا و فعالیت‌هایی که مشاهده می‌کردیم، همچنین روحیه نیروهایی که به صورت جهادی به عشق امام حسین(ع) کار و تلاش می‌کردند حال و هوای روزهای دفاع مقدس بود. 

قاسم‌زاده تصریح کرد: این فعالیت‌ها فرای یک وظیفه سازمانی و اداری بود، یک خاستگاه معنوی و انگیزه درونی این حس و حال را ایجاد کرده بود به طوری که مورد ستایش کارگزاران نجف و کربلا قرار گرفتند. 

پایان پیام/63139/س

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1501321

مهمترین اخبار ایران و جهان: