نیوز سیتی!
18 شهریور 1402 - 15:19

دوربین‌های پایش تصویری در مراکز اصلی شهرها نصب شود

استاندار سمنان خطاب به شهرداران بر لزوم و ضرورت نصب دوربین‌های پایش تصویری در معابر و مراکز اصلی شهرهای این استان تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان ظهر امروز در جلسه قرارگاه استانی مقابله با سرقت که در سالن جلسات غدیر استانداری سمنان اظهار کرد: فوت ۶ نفر از کارگران معدن طزره بر اثر انفجار را خدمت خانواده این عزیزان تسلیت عرض می‌کنم، موارد و مسائل مرتبط با این مهم با حضور سه وزیر کشور، کار، تعاون و رفاه اجتماعی و صمت بررسی و به صورت میدانی رسیدگی شد.

وی افزود: خدماتی که توسط مواکب استان سمنان در مرز و داخل خاک کشور عراق از جمله موکب سفیدپوشان، رسانه‌ای فجر و سایر موارد در ایام اربعین سال جاری ارائه شد بسیار خوب بود.
استاندار سمنان عنوان کرد: شهرداری‌ها باید به صورت ویژه در بحث پایش تصویری و نصب دوربین‌ها در معابر و مراکز اصلی شهر اقدام کنند. پایش تصویری از تمامی جهات برای ایجاد و احساس امنیت و جلوگیری از ایجاد اغتشاشات، سرقت و تجمع‌های غیرقانونی امری ضروری است.
هاشمی با تأکید بر اینکه توجه به امر پایش تصویری در حوزه روستایی استان سمنان نیز از دیگر مواردی است که باید در دستور کار قرار داشته باشد، گفت: دهیاری‌ها مکلف هستند تا نسبت به نصب و تقویت پایش تصویری در روستاها اقدام کنند.
وی گفت: از محل اعتبارات مرتبط با ارزش‌افزوده، طبق زمان‌بندی مشخص و تعیین اولویت‌بندی‌های مکانی برای نصب دوربین‌های پایش تصویری توسط شهرداری‌ها مساعدت شود.

پایان پیام/۷۴۰۰۷/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1491421

مهمترین اخبار ایران و جهان: