نیوز سیتی!
07 شهریور 1402 - 19:52

یک طرح آبرسانی روستایی در آرادان افتتاح شد

آرادان- آیین افتتاح چاه رستم آباد آرادان به مناسبت هفته دولت با حضور استاندار سمنان و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، بعد از ظهر سه شنبه یک طرح آبرسانی روستایی در رستم آباد شهرستان آرادان با حضور استاندار سمنان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی متقارن با ایام هفته دولت برگزار شد. ارتقای آبرسانی به لحاظ کیفی و کمی محور اصلی این طرح اعلام شده است.

طبق اعلام شرکت آب و فاضلاب استان سمنان با بهره برداری از این چاه آب ۵ روستای یاتری سفلا، حسین آباد، ده سلطان، دولت آباد و رستم آباد تحت پوشش قرار گرفتند

استاندار سمنان درباره این طرح گفت: با افتتاح چاه رستم آباد، جمعیتی حدود سه هزار نفر از ساکنان روستا از آب شرب پایدار بهره مند می‌شوند.

سید محمد رضا هاشمی با بیان اینکه این دومین طرح آبرسانی روستایی در شهرستان آرادان است که به بهره برداری می‌رسد، گفت: در این طرح از کمک خیّر نیز استفاده شد که این نگاه خیران به مقوله تأمین آب روستایی جای قدردانی دارد.

وی اعتبارات این طرح را پنج میلیارد تومان دانست و تاکید کرد: با اجرای این طرح مردم از آب نسبتاً پیدار و با کیفیت برخوردار می‌شوند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1475821

مهمترین اخبار ایران و جهان: