نیوز سیتی!
28 شهریور 1402 - 19:57

باید برای معلمان و دانش‌آموزان امید و انگیزه مضاعف ایجاد شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان با تأکید بر اینکه تمام دستگاه‌های دولتی در بازگشایی پرشور و نشاط مدارس پای کار باشند گفت: امروز باید برای معلمان و دانش‌آموزان امید و انگیزه مضاعف ایجاد شود و این مهم نیازمند تلاش جمعی مسؤولان است.

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حسن رضانیا عصر امروز در جلسه‌ای با دستور کار بازگشایی مدارس و مسائل جاری دستگاه تعلیم و تربیت ضمن تبریک فرارسیدن سال تحصیلی جدید، اظهار کرد: همه دستگاه‌های دولتی در بازگشایی پرشور و نشاط مدارس پای کار و کمک حال آموزش و پرورش باشند.

وی افزود: باتوجه به اولویت‌های دستگاه تعلیم و تربیت، امروز باید برای معلمان و دانش‌آموزان امید و انگیزه مضاعف ایجاد شود و این مهم نیازمند تلاش جمعی  مسؤولان است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان با اشاره به تحولات صورت گرفته در دستگاه تعلیم و تربیت استان خاطرنشان کرد: تغییر و تحول در آموزش و پرورش امری عادی است از همین رو باید تلاش شود تا از ظرفیت‌های قابل تکیه و معتمد استفاده شود.

وی تصریح کرد: با شناسایی ظرفیت‌های پنهان آموزش و پرورش می‌توان مشکلات و چالش‌های پیش روی آن را با درایت و نگاه عمیق حل و فصل کرد.

رضانیا در بخش دیگر ادامه داد: امروز در مسیر خدمت‌رسانی به دانش‌آموزان و معلمان هیچ جای نگرانی نیست، چراکه آموزش و پرورش رو به پیشرفت است و اتفاقات بزرگ و مبارکی در آن رقم خورده است.

وی با بیان اینکه دولت مردمی نشان داده از پس کارهای سخت برخواهد آمد اضافه کرد: با انسجام و هم‌افزایی در دستگاه تعلیم و تربیت، کمک گرفتن از مردم، تشکل‌ها، اولیاء و دانش‌آموزان و استفاده از ظرفیت دانشگاه فرهنگیان و نمایندگان مجلس می‌توان از مشکلات عبور کرد و به قله‌های پیشرفت رسید.

پایان پیام/۸۹۰۳۳/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1503165

مهمترین اخبار ایران و جهان: