نیوز سیتی!
22 شهریور 1402 - 12:06

خانه‎‌های جودو در شهرهای مازندران راه‌اندازی می شود

ساری- مدیرکل ورزش و جوانان مازندران خواستار تقویت زیرساخت رشته جود در استان تقویت شود، گفت: خانه های جودو در شهرهای استان راه اندازی می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علی رجبی صبح چهارشنبه در در مجمع انتخاباتی هیئت جودو استان مازندران اظهار داشت: کارها باید در راستی و صداقت باشد. باید تلاش کنید که اثر گذار باشید.

رجبی افزود: باید راه متفاوت‌تری را در جودو انتخاب و جودو باید به صورت همگانی دیده شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران با بیان اینکه باید در مناطق آسیب پذیر برنامه ریزی شود، افزود: برنامه‌های جدید و استفاده از فکرهای نو باید مد نظر هیئت جودو استان قرار بگیرد.

وی بیان داشت: با استفاده از ظرفیت دانشجویی و استفاده از متخصصین جودو و با فکر و اندیشه به پیشرفت جودو استان مازندران کمک کنیم و باید قهرمانان دینی و اخلاقی بسازیم و سعی کنیم مهارت زندگی یک قهرمان را آموزش بدهیم تا قهرمان ما همیشه قهرمان بماند.

وی با اشاره به اینکه، زیر ساخت‌های رشته جودو باید در استان تأمین شود، گفت: تشکیل کمیته اقتصادی و سرمایه گذاری برای برطرف شدن مشکلات زیرساختی باید در دستور کار قرار گیرد تا بزودی خانه‌های جودو را در شهرهای مختلف استان راه اندازی کنیم.

در این جلسه علیرضا خانی الموتی با کسب ۲۷ رأی از ۲۷ رأی مأخوذه، توانست به عنوان رئیس هیئت جودو استان مازندران انتخاب شود. محمد علی بای یکی از سه کاندید این مجمع پیش از شروع مجمع انصراف داد و علیرضا مرزبان دیگر کاندیدای این مجمع بود که در مجمع غیبت داشت.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1498021

مهمترین اخبار ایران و جهان: