نیوز سیتی!
14 شهریور 1402 - 12:35

جابه‌جایی بیش از 45 هزار زائر از مرزهای شلمچه و چذابه

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: تا روز دوشنبه از مرز شلمچه ۳۵ هزار و ۶۰۱ زائر در قالب یکهزار و ۶۷۸ سفر و از مرز چذابه ۱۰ هزار و ۱۷ زائر در قالب ۳۷۸ سفر به مقاصد مختلف کشور جابه‌جا شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، محمد جولانژاد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خوزستان امروز در جمع خبرنگاران با تسلیت ایام اربعین حسینی، اظهار کرد: یکی از وظایف سازمان راهداری و حمل و جاده‌ای، جابه‌جایی زائران اربعین حسینی از پایانه‌های مرزی کشور از جمله شلمچه و چذابه در خوزستان به نقاط مختلف استان و کشور است.

وی با بیان اینکه همه تمهیدات لازم در حوزه حمل و نقل و سوخت اندیشیده شده است، تصریح کرد: تا روز دوشنبه از مرز شلمچه ۳۵ هزار و ۶۰۱ زائر در قالب یکهزار و ۶۷۸ سفر و از مرز چذابه ۱۰ هزار و ۱۷ زائر در قالب ۳۷۸ سفر به مقاصد مختلف کشور جابه‌جا شده‌اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خوزستان عنوان کرد: ناوگان حمل و نقل اتوبوسی در دو پایانه مرزی شلمچه و چذابه برای جابه‌جایی زائران اربعین حسینی مهیا شده و امیدواریم با تمهیداتی که در نظر گرفته ایم، هیچ‌گونه مشکلی در تامین ناوگان برای جابجایی زوار اباعبدالله الحسین(ع) وجود نداشته باشد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1486421

مهمترین اخبار ایران و جهان: