نیوز سیتی!
21 مرداد 1402 - 17:20

ارزش ۲۷۱ میلیون دلار کالای ترانزیتی داخل و خارجی گمرکات کرمانشاه

کرمانشاه_ مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه از ارزش ۲۷۱ میلیون دلاری کالای ترانزیتی داخل و خارجی از مبدا گمرکات کرمانشاه خبر داد.

علی اصغر عباس زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ارزش کالاهای ترانزیت خارجی و داخلی از مبدا گمرکات این استان در چهار ماهه ابتدای سال جاری ۲۷۱ میلیون و ۶۹ هزار و ۹۶ دلار به وزن ۸۰۷ هزار و ۳۰ تن بوده است.

وی افزود: مجموع میزان کالاهای ترانزیتی از گمرکات استان کرمانشاه طی سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته از حیث وزن ۳۵ درصد افزایش و از لحاظ ارزش سه درصد کاهش داشته است.

مدیرکل گمرک کرمانشاه تصریح کرد به سهم هریک از گمرکات استان در ترانزیت کالا اشاره و تصریح کرد: گمرک پرویزخان با ۲۴۷ میلیون و ۶۳۳ هزار و ۱۴۷ دلار به وزن ۷۶۵ هزار و ۱۰۰ تن از مجموع کالای ترانزیتی مبدا گمرکات استان کرمانشاه سهم ۹۱ درصدی ارزش و سهم ۹۵ درصدی وزن را از آن خود کرد.

عباس زاده خاطر نشان کرد: سهم گمرک خسروی از مجموع کالای ترانزیتی مبدا گمرکات استان از لحاظ ارزش ۹ درصد و از حیث وزن پنج درصد و میزان آن ۲۳ میلیون و ۴۳۵ هزار و ۹۴۹ دلار به وزن ۴۱ هزار و ۹۲۹ تن بوده است.

وی به عمده کالاهای ترانزیتی اشاره و عنوان کرد: عمده کالاهای ترانزیتی خارجی از مبدا گمرکات استان کرمانشاه شامل مازوت، نفتا، روغن صنعتی بیتومین و عمده کالای ترانزیت داخلی از مبدا این گمرکات ضایعات کارتن است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1438521

مهمترین اخبار ایران و جهان: