نیوز سیتی!
01 مرداد 1402 - 19:49

چند تیراندازی‌ در نیویورک/ ۲ نفر کشته و چندین تَن مجروح شدند

در جریان مجموعه‌ای از تیراندازی‌ها در نیویورک واقع در آمریکا، ۲ نفر کشته و چندین تَن مجروح شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه تلویزیونی سی بی اس نیوز گزارش داد که در جریان مجموعه‌ای از تیراندازی‌ های جمعی در شهر نیویورک، ۲ نفر کشته و چندین نفر دیگر مجروح شدند.

براساس اعلام این رسانه، مقامات مسئول تحقیقاتی را به منظور یافتن مظنونان این تیراندازی‌ها آغاز کردند.

گزارش این رسانه اضافه می‌کند: تیراندازی ساعت ۱۰ شب گذشته (به وقت محلی) در بخش «ادنوالد» (Edenwald) در «برانکس» (Bronx) آغاز شد، جایی که به گفته پلیس، یک مرد ۲۳ ساله در حالی که در ماشین خود بود مورد اصابت گلوله قرار گرفت.

درست پس از تیراندازی، حوادث خشونت آمیز دیگری در بلوار «بروکنر» (Bruckner) نیویورک گزارش شد. ۳ مرد ۳۰ ساله به سرعت به بیمارستان‌های منطقه منتقل شدند. پلیس گفت که یکی از آنها بر اثر اصابت گلوله از ناحیه شکم مجروح شده است و حال وی وخیم است.

به گزارش سی بی‌ اس نیوز، بعداً مأموران به تیراندازی مرگباری که حدود ساعت ۱۱:۳۰ شب در «ایست هارلم» (East Harlem) در «لکسینگتون» (Lexington) نزدیک خیابان ۱۱۶ شرقی رخ داد، پاسخ دادند.

در آنجا، راکب یک موتور سیکلت در پیاده رو افتاده بود.

«پگی مورالس» یکی از ساکنان این شهر گفت: در حالی که داشتم کلیدم را داخل قفل در می‌گذاشتم، ۵ یا ۶ تیر را شنیدم و فکر کردم باید با پلیس تماس بگیرم.

پلیس اعلام کرد یک مرد ۵۵ ساله از ناحیه شکم و پا مورد اصابت قرار گرفت و پس از انتقال به بیمارستان مرگ او اعلام شد.

«پگی مورالس» گفت: این نگران کننده است. این واقعیت که من مجبور شدم نوه‌هایم و مادرشان را به آپارتمانشان ببرم تا مطمئن شوم که آنها سالم به آنجا می رسند، نگران کننده است.

سی بی‌ اس نیوز اضافه کرد: علاوه بر این، حدود ساعت ۰۰:۳۰ بامداد امروز پسر ۱۹ ساله دیگری پس از تیراندازی مرگبار در روستای «میدل» بر اثر شلیک گلوله جان خود را از دست داد. در همین حادثه یک نفر دیگر نیز مجروح شد که از ناحیه دست مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود.

به گفته مقامات، در تیراندازی جمعی مرگبار در شهر نیویورک تا کنون هیچ فردی بازداشت نشده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1395865

مهمترین اخبار ایران و جهان: