نیوز سیتی!
19 مرداد 1402 - 06:57

طلسم‌شکنی ذوب‌آهن و ربیعی در هفته نخست لیگ برتر فوتبال

تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در هفته نخست لیگ برتر به پیروزی رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، هفته نخست لیگ برتر فوتبال روز گذشته با برگزاری ۵ دیدار آغاز شد که ذوب‌آهن اصفهان در یکی از دیدارها مهمان ملوان بندرانزلی بود.

سبزپوشان در نیمه نخست توانستند به خوبی ملوان را کنترل کنند و رفته رفته سوار بر بازی شدند اما این نیمه بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در نیمه دوم شاگردان محمد ربیعی در ذوب‌آهن ابتدا با گل به خودی دروازه‌بان ملوان پیش افتادند اما خیلی زود گل تساوی را دریافت کردند؛ در ادامه ذوب‌آهن دومین گل را نیز به ثمر رساند تا با نتیجه ۲ بر یک ملوان را شکست دهد و ۳ امتیاز هفته نخست را به دست بیاورد.

محمد ربیعی در شرایطی موفق شد ذوب‌آهن را در هفته اول لیگ به پیروزی برساند که در سه فصل اخیر هیچ‌گاه نتوانسته بود در مس رفسنجان لیگ برتر را با پیروزی آغاز کند و دو شکست و یک تساوی را در کارنامه‌اش به‌ثبت رسانده بود.

ذوب‌آهن بعد از یک سال خارج از خانه پیروز شد

محمد ربیعی سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در پایان این دیدار اظهار داشت: بازی با کیفیتی نبود، دلیل اصلی‌‌اش کیفیت بد زمین بود، امروز خیلی شرایط چمن بد بود و نمی شد پاس داد؛ برای هر دوتیم شرایط طوری پیش رفت که آن کیفیت لازم را نداشت و بازی به سمت اینکه اتفاقات تعیین کننده باشند رفت و در اتفاقات برنده بازی شدیم.

وی همچنین خاطرنشان کرد: با این شرایط آب و هوایی بازی باید انجام نشود اما بچه‌ها جنگیدند و دویدند و نتیجه را گرفتند، فکر کنم بیشتر از یک سال بود ذوب‌آهن بیرون از خانه پیروزی نداشت.

به گزارش فارس، تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در هفته دوم لیگ برتر روز چهارشنبه ۲۵ مرداد ماه در ورزشگاه فولادشهر میزبان سپاهان خواهد بود.

پایان پیام/۶۳۰۹۰/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1435021

مهمترین اخبار ایران و جهان: