نیوز سیتی!
19 مرداد 1402 - 16:49

صیانت از آرمان های انقلاب مهم‌ترین رسالت خبرنگاران است

ساوه-فرمانده سپاه ناحیه ساوه گفت:صیانت از آرمان های انقلاب و همچنین بیان دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی مهم‌ترین رسالت خبرنگاران به شمار می‌رود.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علیرضا مهدی ظهر پنج شنبه در نشست خبری به مناسبت روز خبرنگار که در محل فرمانداری ساوه برگزار شد، با اینکه خبرنگاران به‌عنوان راهیان وادی آگاهی و نیک اندیشان عرصه اطلاع‌رسانی باید ضمن در نظر گرفتن عدالت و صداقت در اخبار رسانی باید واقعیت‌ها را انعکاس داد، گفت: دشمنان انقلاب در حوزه خبری خود بر ضد ارزش‌های اسلامی ما فعالیت می‌کنند؛ در سال‌های اخیر نیز با جنگ ترکیبی و شناختی، هجمه‌های زیادی را بر علیه کشورمان اعمال کرده اند. اصل بی‌طرفی، تمام واقعیات مفید و مؤثر را در اختیار جامعه قرار دهند.

وی افزود: صیانت از آرمان‌های انقلاب و همچنین بیان دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی در مسیر جهاد تبیین از مهم‌ترین رسالت خبرنگاران به شمار می‌رود چراکه امروز شیوه و جبهه جنگ تغییریافته و دشمنان با جنگ نرم و تهدیدات هوشمند به میدان کارزار آمده‌اند.

مهدی بر نقش‌آفرینی خبرنگاران و اصحاب رسانه در عرصه مقابله با تهدیدات فرهنگی تأکید کرد و افزود: همان‌طور که اقشار مختلف جامعه باید برای مقابله با انواع ترفندها و توطئه‌های دشمنان با توجه به عرصه فعالیتشان نقش‌آفرین باشند، خبرنگاران نیز باید در عرصه اطلاع‌رسانی مفید به ایفای نقش بپردازند که نیاز است بیشتر، هدفمندتر و با برنامه‌تر وارد میدان عمل شوند.

فرمانده سپاه ناحیه ساوه تصریح کرد: فعالیت در عرصه‌ی زیبای اطلاع رسانی و انعکاس رویدادها و خواسته‌های مردم، و گزارش خدمات نظام کاری ظریف و در عین حال دشوار است و طبیعی است که برآورده کردن انتظارات و توقعات تمامی افراد و گروه‌ها آن هم با امکانات ناکافی، به آسانی امکان پذیر نیست.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1435821

مهمترین اخبار ایران و جهان: