نیوز سیتی!
21 مرداد 1402 - 10:55

مسوولان رسانه گروه‌های جهادی خراسان جنوبی آموزش می‌بینند

مسوول بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: دوره جهاد رسانه با هدف برگزاری دوره توانمندسازی مسوولان رسانه گروه‌های جهادی در استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مهدی هنری، مسوول بسیج سازندگی خراسان جنوبی صبح امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری دوره جهاد رسانه در استان با هدف توانمندسازی مسوولان رسانه گروه‌های جهادی خبر داد و اظهار داشت: دوره‌ها به صورت رایگان برگزار و به صورت مقدماتی و تخصصی پیش خواهد رفت.

وی بیان کرد: با توجه به حساسیت و اهمیت فضای رسانه در راستای ثبت و ترویج فعالیت‌های جهادی و همچنین نهادینه کردن پیام مقام معظم رهبری در خصوص هنرمندانه نشان دادن کارها، پیشرفت‌ها، خدمت‌ها و توانایی‌های روزافزون و اطلاع‌رسانی آن به همگان، شناسایی توانمندی جهادگران در حوزه رسانه، ایجاد گردان سایبری و سایر موارد مربوط است.

مسوول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی عنوان کرد: دوره‌های مقدماتی در شهرستان‌ها و دوره‌های تخصصی خبرنگاری، تدوین‌گری، عکاسی حرفه‌ای و فیلم‌برداری حرفه‌ای در مرکز استان برگزار خواهد شد.

هنری با بیان اینکه تاکنون ۳۰۰ نفر در این دوره در استان ثبت‌نام کردند، گفت: این دوره روز گذشته با حضور ۷۸ نفر از شهرستان‌های فردوس و سرایان در شهر فردوس برگزار شد.

وی با بیان این‌که دوره جهاد رسانه هر هفته در دو شهرستان برگزار می‌شود، افزود: در این دوره از ظرفیت استادان خراسان جنوبی استفاده خواهد شد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1437865

مهمترین اخبار ایران و جهان: