نیوز سیتی!
24 مرداد 1402 - 08:17

خون شهدا امنیت ایران را برای همیشه تضمین می‌کند

مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان مهم‌ترین سرمایه نظام اسلامی را خانواده‌های بابصیرت شهدا و ایثارگران دانست و گفت: خون شهدا امنیت ایران را برای همیشه تضمین می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، علی حسین‌پور، مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان به همراه معاون شرق استان و رؤسای ادارات امور مالیاتی شهرستان شاهرود در دیدار با خانواده شهید رمضانعلی نوری، ضمن تأکید بر لزوم تجلیل از خانواده معزز شهدا و جانبازان اظهار کرد: تفکر و اندیشه شهدای والامقام چراغ راه هدایت جوانان و جامعه بوده و باید سیره شهدا را سرلوحه کارهای خود قرار دهیم.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس و تجلیل از صبر و استقامت خانواده‌های شهدا، بر لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و صیانت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد.

حسین‌‌پور شهیدان را قهرمانان جاودانه تاریخ خواند و گفت: هر یک از شهیدان مانند اسطوره‌های ماندگار در تاریخ کشور عزیزمان ثبت شدند و اگر به وصیت آنها عمل کنیم، به رستگاری خواهیم رسید و تکریم از  خانواده شهدا کمترین وظیفه مدیران و آحاد جامعه است.

مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان مهم‌ترین سرمایه نظام اسلامی را خانواده‌های بابصیرت شهدا و ایثارگران دانست و گفت: امنیت امروز جمهوری اسلامی ایران مرهون خون شهداست.

حسین‌پور تکریم خانواده شهدا و ایثارگران را ضرورتی مهم در راستای قدرشناسی از آن‌ها دانست و بر لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا تأکید کرد.

وی با بیان اینکه دیدار با خانواده شهدا روحیه‌بخش است، افزود: امروز آرامش حاکم بر جامعه را مدیون قطره قطره‌های خون شهدا هستیم.

پایان پیام/74007/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1442921

مهمترین اخبار ایران و جهان: