نیوز سیتی!
25 تیر 1402 - 15:04

همایش بصیرتی آشنایی با شاخص های رفتاری نسل «زد» برگزار شد

کرج- معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان البرز گفت: از برگزاری همایش بصیرتی آشنایی با شاخص‌های رفتاری نسل «زد» با حضور مربیان و معاونین پرورشی و فرهنگی مدارس استان البرز خبر داد.

سردار فتح‌اللهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از برگزاری همایش بصیرتی آشنایی با شاخص‌های رفتاری نسل «زد» با حضور مربیان و معاونین پرورشی و فرهنگی مدارس استان البرز در سالن امام علی (ع) خبر داد.

وی با اشاره به برگزاری دوره‌های متنوع بصیرت افزایی و دانش افزایی برای معاونین و مربیان پرورشی و فرهنگی در ادوار گذشته افزود: همایش آشنایی با شاخص‌های رفتاری نسل «زد» برنامه‌ای مهم در راستای ارتقا دانش همکاران حوزه پرورشی است. وی با اشاره به ویژگی‌های روانشناختی و فزیولوژیک نسل جدید گفت: نسل حاضر با نسل‌های گذشته تفاوت‌های معنایی دارد چرا که سرعت تحولات بسیار افزایش یافته است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان البرز ادامه داد: سرعت تغییر و تحولات پس اختراع اینترنت بسیار گسترش پیدا کرده است و بعضاً تجربه‌ای که نسل‌ها زمان می‌برد تا به وقوع بپیوندد در این نسل افراد آن را در عرض ۲۴ ساعت تجربه می‌کنند و این همایش صرفاً فتح بابی است برای افزایش شناخت از نسل جدید که با عنوان نسل «زد» از آنها یاد می‌شود.

این همایش در ادامه میزبان سخنرانی استاد برجسته حوزه رسانه و سواد رسانه‌ای استاد انبیایی بود و شرکت کنندگان از مباحث این استاد رسانه بهره بردند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1363421

مهمترین اخبار ایران و جهان: