نیوز سیتی!
26 اسفند 1401 - 16:10

باروهای دینی مردم توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده است

بجنورد- امام جمعه بجنورد با تشریح انواع دشمنی‌ها علیه ملت ایران از جمله جنگ و تحریم، گفت: نظام اسلامی ریشه در باورهای مردم ایران دارد لذا هیچگاه تلاش دشمن نتیجه نداده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رضا نوری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه بجنورد که در مصلی امام خمینی برگزار شد، اظهار کرد: دشمنان از همان روز اول پیروزی انقلاب از ابزار مختلف استفاده کرد تا هر طور شده مردم را ناامید کند.

امام جمعه بجنورد تصریح کرد: دشمنی نظام استکباری علیه ملت و کشور ایران هیچ گاه تمام نخواهد شد و هر با با ترفندی سعی دارند دشمنی خود را ادامه دهند.

وی با تشریح انواع دشمنی‌ها علیه ملت ایران از جمله جنگ و تحریم، افزود: نظام اسلامی ریشه در باورهای مردم ایران دارد لذا هیچگاه تلاش دشمن نتیجه نداده است.

حجت الاسلام نوری گفت: استکبار جهانی، عزت و سربلندی دین و اسلام ما را نمی‌خواهد و جریان تحریم حقوق بشری به دلیل دین مردم ایران است.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در ادامه با اشاره به روزهای پایانی شعبان و فرا رسیدن ایام ماه مبارک رمضان، تصریح کرد: ماه مبارک رمضان بهار جان و روح است.

وی افزود: خداوند این ماه عزیز را به ما هدیه داده است تا با بهره گیری از این فرصت مسیر سعادت برای ما هموار شود.

حجت الاسلام نوری گفت: در ماه مبارک رمضان با روزه داری، نماز خواندن و دعا می‌توانیم جان را از اعمال بد دور کنیم که فرصت بسیار غنیمتی است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1097765

مهمترین اخبار ایران و جهان: