نیوز سیتی!
28 اسفند 1401 - 10:02

تداوم بازرسی طرح عیدانه از بازار مصرف استان کرمانشاه

کرمانشاه- مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه از تداوم بازرسی طرح عیدانه از بازار مصرف استان کرمانشاه خبر داد.

مهدی حسین پور در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای اجرای طرح ویژه عیدانه سازمان ملی استاندارد ایران در استان کرمانشاه کارشناسان این اداره کل علاوه بر نظارت بر عرضه کالاهای استاندارد در مراکز عرضه و فروش از صحت ارائه خدمات استاندارد در مراکزی نظیر رستوران‌ها، هتل، هتل آپارتمان‌ها، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، مراکز تفریحی، میادین میوه و تره بار، قالیشویی ها و مراکز شیرینی و آجیل نظارت دارند.

وی افزود: هدف از این طرح نظارت بر عرضه کالاهای استاندارد در مراکز عرضه، فروش و نیز ارائه خدمات استاندارد در مراکزی نظیر فروشگاه‌های زنجیره‌ای، هتل‌ها، هتل آپارتمان‌ها، رستوران‌ها، قهوه خانه‌ها، میادین میوه و تره بار و مراکز فروش شیرینی و آجیل است که در دامنه نظارتی بازرسان این اداره کل است.

مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه تصریح کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف طی شبانه روز از طریق سامانه شکایات ۱۵۱۷ پیگیری و یا شماره تلفن چهار رقمی ۴۵۱۷ به اداره کل استان اطلاع رسانی کنند.

وی ادامه داد: بازرسان این اداره کل علاوه بر نظارت بر خالص فروشی شیرینی و زولبیا بامیه بر استاندارد بودن اجزا تشکیل دهنده شیرینی‌ها از جمله شکر، روغن و آرد نیز کنترل و نظارت خواهند داشت.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1099865

مهمترین اخبار ایران و جهان: