نیوز سیتی!
25 اسفند 1401 - 02:14

تردد وسایل نقلیه سنگین در محورهای استان بوشهر ممنوع شد

بوشهر- معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بوشهر از ممنوعیت تردد وسایل نقلیه سنگین در محورهای استان بوشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی شهابی چهارشنبه‌شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با هماهنگی پلیس راهور و در آستانه سفرهای نوروزی، تردد وسایل نقلیه سنگین به استثنای حامل مواد سوختی در محورهای استان تا ۱۴ فروردین سال آینده ممنوع شد.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه پیش بینی می‌شود سفرهای نوروزی به دلیل تقارن با ماه رمضان زودتر شروع می‌شود، به منظور رفاه حال مسافران نوروزی و افزایش ایمنی در جاده‌ها، تردد وسایل نقلیه سنگین از ۲۵ اسفند تا ۱۵ فروردین در برخی محورهای استان ممنوع است.

وی ادامه داد: بر اساس هماهنگی با پلیس راهور ناجا، تردد انواع کامیون و کمپرسی حامل سنگ و مصالح ساختمانی از ساعت هفت روز پنجشنبه ۲۵ اسفند تا پایان روز ۱۴ فروردین سال آینده در محورهای اصلی استان ممنوع است.

شهابی در خصوص محدودیت در محور دالکی- کنارتخته به عنوان شریان ارتباطی استان‌های بوشهر و فارس افزود: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت به استثنای حاملان مواد سوختی از ۲۴ اسفند سال جاری تا پایان ۱۴ فروردین ممنوع است.

وی گفت: در محور ساحلی بوشهر- بندریگ- گناوه نیز تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت به استنثای حاملان مواد سوختی از ۲۶ اسفند امسال تا ۱۴ فروردین سال آینده ممنوع است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1095565

مهمترین اخبار ایران و جهان: