نیوز سیتی!
24 اسفند 1401 - 19:57

طرح بسیج سلامت نوروزی در شهرستان دیر آغاز شد

بوشهر- رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر گفت: اجرای طرح بسیج سلامت نوروزی در شهرستان دیر آغاز و تا پایان ۱۴ فروردین‌ماه سال ۱۴۰۲ تداوم خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار مهر عباس آدمیت‌نسب عصر چهارشنبه در جمع اعضای تیم‌های بسیج سلامت نوروزی شهرستان دیر، اظهار داشت: مردم عزیز شهرستان دیر و مهمانان نوروزی این شهرستان لایق ارائه بهترین خدمات هستند و همه واحدهای بهداشتی و درمانی، در راستای پیشگیری از وقوع حوادث و درمان به موقع ناخوشی‌های احتمالی در آمادگی کامل هستند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر افزود: طرح بسیج سلامت نوروزی امسال از ۲۴ اسفندماه همزمان با سراسر کشور در شهرستان دیر آغاز و تا پایان ۱۴ فروردین‌ماه سال ۱۴۰۲ تداوم خواهد داشت.

وی ادامه داد: در این طرح چهار تیم نظارتی بهداشت محیط با ۱۶ نیرو به طور روزانه از ساعت ۸ صبح تا ۸ شب به صورت حضوری و پس از آن نیز به صورت انکال فعال هستند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر ضمن تقدیر از کلیه سازمان‌هایی که همکاری و تعامل مناسبی با بازرسان این شبکه داشتند، گفت: امیدواریم با این تعامل و همکاری، شاهد کاهش مشکلات بهداشتی درمانی و ارائه مطلوب، به موقع و سریع خدمات بهداشتی درمانی به شهروندان و مهمانان نوروزی باشیم.

آدمیت‌نسب با بیان اینکه در طرح بسیج سلامت نوروزی از همه اماکن عمومی و مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، سامانه‌های آب‌رسان، مدارس اسکان مهمانان نوروزی و غیره بازدید خواهد شد، تصریح کرد: شبکه بهداشت و درمان از طریق سامانه ۱۹۰ آماده دریافت هرگونه شکایت در حوزه بهداشت مواد غذایی، آب شرب و هرگونه خدمات حوزه بهداشت است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1095221

مهمترین اخبار ایران و جهان: