نیوز سیتی!
14 اسفند 1401 - 18:28

جانبازان با غیرت دینی و انقلابی در تاریخ ماندگار شدند

اراک-فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: جانبازان با غیرت دینی توانستند در تاریخ ماندگار شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محسن کریمی عصر یکشنبه در آئین دیدار با جانبازان شهرستان اراک اظهار داشت: جانبازان با جهاد فی سبیل الله و دفاع تمام قد از ارزش‌های اسلامی قله‌های بلند سعادت را طی کردند و غیرت دینی مهمترین شاخصه رفتاری جانبازان است و امروز سیره رفتاری جانبازان باید برای جوانان تبیین و معرفی شود و جامعه نیازمند نهادینه سازی این مهم است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به اهمیت غیرت دینی در ماندگاری جانبازان و موفقیت آنها بیان کرد: جانبازان با غیرت دینی توانستند در تاریخ ماندگار شوند و امروز دشمن به دنبال زدن غیرت دینی در جامعه اسلامی است و می‌خواهد این موتور محرکه انقلاب اسلامی را از بین ببرد و لذا سیره جانبازان درس می‌دهد که باید روز به روز غیرت دینی در جامعه تقویت شود.

جانبازان با غیرت دینی و انقلابی در تاریخ ماندگار شدند

وی با تأکید بر اینکه جانبازان سرافراز انقلاب اسلامی آیه‌های ایثار و ازخودگذشتگی هستند، افزود: جانبازان عزیز هم در دفاع مقدس با مجاهدت‌های خود ماندگار شدند و هم در طول این سال‌ها با بصیرت و صبری که داشتند به عنوان الگوهای برتر شناخته م ی شوند.

کریمی با اشاره به اینکه جانبازان از آزمون‌های بزرگ در طول انقلاب اسلامی موفق بیرون آمدند، گفت: امنیت و اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون مجاهدت‌های جانبازان عزیز است و از نقاط قوت نظام اسلامی هستند.

جانبازان با غیرت دینی و انقلابی در تاریخ ماندگار شدند

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی خاطر نشان کرد: جهاد تبیین امروز از اهمیت و ضرورت مهمی برخوردار است و جانبازان باید خاطرات ارزشمند خود را منتقل کنند تا نسل جوان بتواند راه و مسیر درست را به خوبی تشخیص دهد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1075065

مهمترین اخبار ایران و جهان: