نیوز سیتی!
03 اسفند 1401 - 23:07

توجه ویژه‌تری به شهرستان گناوه شود

گناوه- فرماندار گناوه گفت: انتظار داریم که در سفر رئیس جمهور به استان بوشهر، به شهرستان گناوه نیز نگاه و توجه خاصی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد تقی صفری عصر چهارشنبه در نشست شورای اداری شهرستان گناوه با دستورکار تکریم و معارفه سرپرستان معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری این شهرستان اظهار داشت: شهرستان گناوه از لحاظ امنیتی با تلاش و همت همه مسئولان، نیروهای امنیتی و نظامی و انتظامی از وضعیت خوب، مطلوب و پایداری برخوردار است.

فرماندار گناوه با اشاره به در پیش بودن تعطیلات نوروز افزود: با توجه به گردشگر پذیر بودن شهرستان گناوه و حضور مسافران و گردشگران در این شهرستان به خصوص تعطیلات نوروز، امید است امسال نیز بتوان با همکاری و تلاش همه مسئولان از مهمانان به نحو مطلوب پذیرایی کنیم.

شهرستان گناوه در تعطیلات نوروز کمک شود

وی خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود مدیران استانی در رفع نیازها و زیرساخت‌ها لازم به منظور پذیرایی مطلوب و مناسب از مسافران و مهمانان در شهرستان به ما کمک کنند و به زیرساخت‌ها و تأمین نیازمندی‌ها توجه و همکاری شود.

فرماندار گناوه با بیان اینکه در طول هفته دولت و دهه فجر امسال طرح‌های مهمی در شهرستان افتتاح و اجرا شده است افزود: شهرستان گناوه به سمتی پیش می‌رود که بتوان عقب ماندگی‌های سال‌های گذشته را جبران کرد.

توجه ویژه‌تری به شهرستان گناوه شود

وی گفت: اجرای و افتتاح پروژه‌ها و برنامه‌ها در حوزه‌های مختلف در شهرستان گناوه نقش بسزایی در ایجاد رونق بیشتر و اشتغال در منطقه دارد.

وی با اشاره به سفر رئیس جمهور به استان بوشهر گفت: همانگونه که سفرهای رئیس جمهور در هر منطقه برکات زیادی به همراه داشته است و در دور دوم در سفر آتی رئیس جمهور به استان نیز شاهد دستاوردهای بیشتر و پروژه‌های مهمی در شهرستان خواهیم بود.

انجام تغییر و تحولات مدیریتی در زمان مقرر

وی بیان کرد: تغییر و تحولات مدیریتی در این شهرستان در دستور کار قرار گرفته و همچنان هنوز تداوم دارد و با هماهنگی‌های به عمل آمده امیدواریم در زمان مقرر و در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می‌شود.

وی اظهار کرد: از معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر انتظار داریم که در سفر رئیس جمهور به استان بوشهر، به شهرستان نیز نگاه و توجه خاصی شود.

فرماندار گناوه با اشاره به اهمیت توجه ویژه به شهرستان گناوه در حوزه راه و بهداشت، گفت: در موضوع راه‌های مواصلاتی جاده گناوه - میشان، گناوه - گچساران، احداث باند دوم جاده ساحلی گناوه به بوشهر و و در حوزه بهداشت تأمین امکانات و تجهیزات حوزه سلامت و بهداشت از جمله دستگاه ام آر آی از عمده خواسته‌های مردم شهرستان است که کمک شایانی به بحث سلامت در شمال استان می‌کند و امیدواریم در سفر رئیس جمهور مورد توجه قرار گیرد.

توجه ویژه‌تری به شهرستان گناوه شود

در این نشست مسلم سلیمانی در سمت سرپرستی معاونت هماهنگی امور عمرانی و احمد لیراوی به عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری گناوه معرفی و از زحمات محمد اسدی و مهدی حاجیانی معاونان سابق تجلیل شد.

احمد لیراوی پیش از این مسئولیت معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری گناوه را برعهده داشت که با حفظ سمت به سرپرستی معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی معرفی شد.

همچنین محمد اسدی پیش از این به عنوان سرپرست فرمانداری دیلم منصوب شده بود و در حال حاضر عهده دار این سمت است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1051465

مهمترین اخبار ایران و جهان: