نیوز سیتی!
12 اسفند 1401 - 21:39

استاندار سمنان: دغدغه‌ای برای برگزاری آزمون نهایی مدارس نداریم

رئیس شورای آموزش و پرورش استان سمنان گفت: تدابیر لازم اتخاذ شود تا دانش‌آموزان و اولیا در خصوص برگزاری آزمون نهایی در استان هیچ‌گونه دغدغه‌ای نداشته باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، رئیس شورای آموزش و پرورش استان سمنان عصر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش استان اظهار کرد: بستر برگزاری هر چه بهتر آزمون نهایی دانش‌آموزان با استفاده از بسیج همه امکانات موجود در استان فراهم شود؛ چراکه برای دانش‌آموزان بسیار حائز اهمیت است.

وی ضمن تأکید بر لزوم برگزاری مستمر جلسات در این خصوص افزود: ستاد ویژه برگزاری آزمون نهایی دانش‌آموزان در استان به‌منظور برگزاری هرچه بهتر این مهم تشکیل شود.

هاشمی خاطرنشان کرد: مناطق محروم در استان سمنان نیز باید مورد توجه باشد تا امکانات لازم در این بخش نیز در دسترس تمام دانش‌آموزان این مناطق قرار گیرد.

رئیس شورای آموزش و پرورش استان سمنان با اشاره به بحث شعار سال و تحقق اشتغال‌آفرینی عنوان کرد: ضرورت دارد در بحث آموزش به سمتی گام برداریم تا دانش‌آموزان همراه با اخذ مدرک، پس از فارغ‌التحصیلی مهارت لازم را برای اشتغال داشته باشند.

استاندار سمنان با بیان اینکه تفاهم‌نامه‌ای در خصوص مهارت‌افزایی دانش‌آموزان با عنوان «آموزش و پرورش و صنعت» منعقد شود، گفت: این آمادگی وجود دارد تا از امکانات موجود در شهرک‌های صنعتی برای کارآفرینی و مهارت‌افزایی ویژه دانش‌آموزان بهره‌گیری شود.

پایان پیام/74002/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1070521

مهمترین اخبار ایران و جهان: