نیوز سیتی!
08 اسفند 1401 - 13:12

نجابت: کمیته‌ای از نمایندگان نوسانات ارزی را بررسی کند

نماینده مردم شیراز و ورزقان در مجلس طی پیشنهادی از رئیس مجلس خواست تا کمیته‌ای از نمایندگان نوسانات اخیر ارزی را بررسی کند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، روح الله نجابت نماینده مردم شیراز و ورزقان در مجلس در نشست علنی نوبت صبح امروز دوشنبه 8 اسفند در جریان بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه سال 1402 کل کشور، با اشاره به جلسه غیرعلنی روز شنبه 6 اسفند مجلس که با حضور معاون اول رئیس جمهور و وزیر اقتصاد و رئیس بانک مرکزی برگزار شد، خطاب به رئیس مجلس اظهار کرد: روز گذشته در نوبت صبح و در پاسخ به یکی از همکاران گفتید درخصوص ارز و جلسه غیرعلنی که تشکیل شد، قرار است دولت کمیته ای تشکیل دهد، جدای از اینکه این پیشنهاد چه کسی بود و چه چیزی اتفاق افتاد، در این جنگ ترکیبی که می گوییم ادامه اتفاقات پاییز سال جاری است، نقش مجلس مشخص نیست.

وی افزود: در شرایطی که در حال بررسی لایحه بودجه هستیم و مردم از ما درباره تحولات حوزه ارز سوال می‌کنند، درخواستی که از شما دارم این است که شأن نظارتی مجلس را فعال کنید.

نماینده مردم شیراز و ورزقان در مجلس خاطرنشان کرد: پیشنهاد می‌کنم کمیته‌ای از نمایندگان نوسانات اخیر در حوزه ارز را  بررسی کنند که چه اتفاقی در حال رخ دادن است تا ما نیز برای مردم جوابی داشته باشیم. مردم از ما سوال می کنند که حاصل جلسه غیرعلنی چه شد.

نجابت ادامه داد: گزارش‌های جسته و گریخته‌ای از نشست غیرعلنی مجلس منتشر شد، شما بگویید تاثیر این جلسه چه بود؟ تنها گزاره‌ای که ارائه شد این بود که قرار است کمیته‌ای تشکیل شود که تاکنون دولت نیز در این خصوص اقدامی نکرده است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1060865

مهمترین اخبار ایران و جهان: