نیوز سیتی!
13 تیر 1402 - 09:40

مدیران انقلابی جزو مبلغین اسلام هستند

گرگان- مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: تمامی مدیرانی که در جبهه انقلاب قدم برمی دارند جزو مبلغین انقلاب اسلامی هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، به مناسبت هفته تبلیغ و اطلاع رسانی دینی شامگاه دوشنبه از تلاشگران نهضت تبلیغات اسلامی استان گلستان، تجلیل شد، این مراسم با حضور گروه‌های مردمی استان گلستان در تالارفخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد.

حجت الاسلام عباسعلی گرزین در این آئین اظهارکرد: اکنون که در جنگ تبلیغاتی قرار داریم همه عناصر حاکمیتی اسلامی جزو مبلغین و افسران جنگ نرم هستند.

وی با اشاره به اینکه امروز جنگ نرمی که دشمن به راه انداخته محدود به قشر خاص نیست و همه مدیران و فعالان در آن دخیل هستند، افزود: ما معتقدیم که تبلیغات اسلامی تنها یک سازمان و منحصر به یک قشر نیست.

مدیران انقلابی جزو مبلغین اسلام هستند

مدیران انقلابی تجلیل می‌شوند

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: جبهه تبلیغات اسلامی به وسعت آحاد بچه‌های انقلاب به ویژه همه مدیران است و تمامی مدیرانی که در جبهه انقلاب قدم برمی دارند جزو مبلغین انقلاب اسلامی هستند.

وی ادامه داد: طبق برنامه ریزی انجام شده از امسال بنا داریم از مدیران دستگاه‌های اجرایی، دولتی و حاکمیتی که به صورت عملی، میدانی، رفتاری، کلامی، گفتاری در حوزه‌های مکتوب و مجازی در حال تبلیغ اسلام هستند تجلیل کنیم.

در ادامه سید امیر بهادر، مسئول گروه مردمی زیست عفیفانه گفت: با توجه به دغدغه‌هایی که در بحث حجاب وجود داشت این مجموعه از مهر ماه سال گذشته به صورت خودجوش ایجاد شد.

وی با اشاره به اینکه مجموعه زیست عفیفانه یک مجموعه علمی عملیاتی است، افزود: این تیم با حضور اساتید بومی و تجربیات استانی و کشوری در حال فعالیت است.

مسئول گروه مردمی زیست عفیفانه با بیان اینکه در حوزه عفاف و حجاب وارد جهاد تبیینی شدیم، گفت: در حوزه عملیاتی یکی از طرح‌های ما به مدت یک ماه فعالیت خود را آغاز کرده، اکنون ۱۰ استان از آن به عنوان الگو استفاده می‌کنند.

وی افزود: در حوزه اصناف ۲۷ مورد کشف حجاب داشتیم که با اقدامات انجام شده این آمار به سه مورد رسید که در این بخش ۹۰ درصد موفقیت را توانستیم کسب کنیم.

مسئول گروه مردمی زیست عفیفانه گفت: در عرصه تبلیغی عناصر انقلابی‌باید نسبت به زمان شناسی توجه ویژه داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه مدیر انقلابی مدیری است که خود سراغ مجموعه‌های انقلابی برود، گفت: مجموعه‌های مردمی و انقلابی هم باید به سراغ مدیران بروند تا در کنار یکدیگر بتوانند اتفاقات مهمی را رقم زنند.

مدیران انقلابی جزو مبلغین اسلام هستند

تبلیغات یکی از شاخه‌های هنر

در ادامه عباس عبدالهی فر، نماینده جامعه القرآن گلستان از فعالیت ۵۴ مؤسسه و تشکل در این مجموعه خبر داد و گفت: بخشی از اینها مجوز خود را از سازمان تبلغات اسلامی و بخشی از فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت کردند.

وی با اشاره به اینکه اگر نتوانستیم فاصله خود را با قرآن کریم حفظ کنیم، افزود: امروز تبلیغات یکی از شاخه‌های هنر محسوب می‌شود که برای نشان دادن معیارهای اسلامی باید جوانان انقلابی وارد عرصه هنر شوند.

پشتیبان مدیران انقلابی هستیم

حجت الاسلام شریعتی هم در این مراسم گفت: مدیریت انقلابی در حال تلاش است و ما هم حامی و پشتیبان مدیرانی که انقلابی عمل می‌کنند هستیم.

وی با اشاره به اینکه ایجاد تحول یکی از مطالبات به حق است، گفت: اکنون برنامه تحولی در سازمان‌ها شکل گرفته که این خود باعث می‌شود گام دوم انقلاب را بهتر طی کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین محمد نودهی مسئول مرکز راهبردی تعالی خانواده اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان خانواده را سلول بنیادین و عنصر اساسی تشکیل جامعه دانست و گفت: یکی از تفاوت‌های اساسی بین جهان‌بینی اسلامی و سایر جهان‌بینی‌ها، تفاوت در نگاه به خانواده است.

گفتنی است در این مراسم از رسول شکری نیا، مدیرکل صدا و سیمای گلستان، محمد رعیت، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، فرهاد سمیعی مدیرکل فرهنگی اجتماعی استانداری گلستان و حجت الاسلام عباسعلی گرزین مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان به عنوان مدیرانی که در جبهه انقلابی فعالیت کردند تقدیر شد.

مدیران انقلابی جزو مبلغین اسلام هستند

منبع: مهر
شناسه خبر: 1328921

مهمترین اخبار ایران و جهان: