نیوز سیتی!
29 خرداد 1402 - 21:51

سرنوشت نیمکت تیم فوتبال ذوب‌آهن هنوز مشخص نیست

نیمکت تیم فوتبال ذوب‌آهن در روزهای آتی تعیین تکلیف می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در فصل گذشته لیگ برتر با دومین حضور مهدی تارتار روی نیمکت توانست با ۳۶ امتیاز در رده نهم جدول قرار بگیرد.

بعد از پایان لیگ مهدی تارتار وضعیت ادامه همکاری با ذوب‌آهن را این‌طور بیان کرد: گزینه اولم همین ذوب آهن است،‌ منتها من یک طرف این قضیه هستم، به اتفاق کادر فنی زحمت کشیدیم و دوست دارم بمانم؛ هم اصفهان شهر خوبی است و من بعد از دو سال اصفهانی هستم و هم تیم خوبی داریم؛ بعد از سختی‌هایی که این تیم در ۴-۵ ساله گذشته کشیده، به ثبات خوبی رسیده و وقت جهش است، الان با تقویت می‌تواند حداقل برای سهمیه بجنگد و یقه تیم‌های بزرگ را بگیرد، الان زمان آن است که بودجه خوبی را در اختیار این تیم بگذارند تا سال بعد جهش داشته باشد.

 علی‌رضا احسانی مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در مصاحبه‌ای اعلام کرد که فعلاً به غیر از مهدی تارتار گزینه‌ای دیگر نیست و ابتدا باید براساس استراتژی کارخانه و باشگاه موضوعات را تدوین کنیم تا در هیأت مدیره بتوانیم به جمع بندی نهایی برسیم، اینکه روزهای گذشته درخصوص پایان کار این مربی صحبت شده این موضوع صحت ندارد.

اما در ادامه مشخص شد کوهی مدیرعامل کارخانه سناریوهای ادامه حضور تارتار برای کسب سهمیه آسیایی، حضور مربی خارجی برای رسیدن به رتبه‌های بالای جدول و یا حضور قاسم حدادی‌فر و تکیه بر نیروی بومی را برای تیم فوتبال ذوب‌آن مدنظر قرار داده است.

در روز‌های اخیر صحبت‌، انتخاب سرمربی سبزپوشان بیشتر از گذشته شده و مدیرعامل باشگاه اعلام کرد که هنوز خبری از انتخاب سرمربی جدید نیست و تلاش ما این است که تا پایان هفته این انتخاب اعلام شود، احتمال زیاد انتخاب قاسم حدادی‌فر به عنوان سرمربی ذوب آهن است و احتمالاً ظرف یکی دو روز آینده سرمربی تیم معرفی مشخص می‌شود.

به این ترتیب باید مدیران ذوب‌آهن هرچه زودتر تصمیم نهایی خود را برای نیمکت سبزپوشان بگیرند تا در ادامه بتوانند با فعالیت مناسب در بازار نقل و انتقالات تیم مناسب و منسجمی را برای حضور در لیگ برتر آماده کنند.

پایان پیام/۶۳۰۹۰/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1296665

مهمترین اخبار ایران و جهان: