نیوز سیتی!
10 تیر 1402 - 21:52

محور دیلم- گناوه تا هفته دولت به صورت کامل به بهره‌برداری می‌رسد

بوشهر- رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر گفت: بخشی باقی مانده پروژه مهم و اولویت دار محور دیلم- گناوه تا هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن پاپری زارعی عصر شنبه در بازدید از ۶.۵ کیلومتر محور دیلم- گناوه در شهرستان دیلم اظهار داشت: پیرو بازدیدهای دوره‌ای که طی سه ماهه اخیر به همراه فرماندار و مدیرکل راه و شهرسازی از این محور داشتیم و بر اساس برنامه زمانبندی جهت پایان کار این محور در هفته دولت ۱۴۰۲، خوشبختانه بخشی از این پروژه در حال آسفالت شدن است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر افزود: بخشی دیگر از این پروژه مهم و دارای اولویت با توجه به پیگیری و قول مساعد پیمانکار، نهایت تا هفته دولت ۱۴۰۲ به بهره‌برداری و کل پروژه زیر بار ترافیک خواهد رفت.

وی گفت: این پروژه یکی از پروژه‌های اولویت‌دار استان است که بخشی از کریدور بزرگراهی جنوب جنوب را به خود اختصاص داده است که بخشی از این کریدور در استان بوشهر به بهره برداری نرسیده است و این محور دارای بار ترافیکی بالایی است.

پاپری زارعی یادآور شد: ورود و خروج شهرستان دیلم از همین مسیر است و بعضاً به لحاظ بار ترافیکی بالا یکسری سوانحی را نیز در این مسیر شاهد هستیم و به همین لحاظ یکی از اولویت‌های ما تکمیل این پروژه بود.

محور دیلم- گناوه تا هفته دولت به صورت کامل به بهره‌برداری می‌رسد

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر افزود: کریدور جنوب جنوب از شلمچه شروع و تا بندر گواتر در سیستان و بلوچستان ادامه دارد.

پاپری زارعی افزود: دو مسیر پرخطر دیگر در خروجی شهرستان دیلم، یکی محور دیلم- بهبهان و دیگری دیلم- هندیجان است که هر دو مسیر از اولویت‌های سال جاری ما است، که بخشی از این مسیرها زیر بار ترافیک رفته و بخشی دیگر از این مسیرها از محل اعتبارات متوازن ملی تأمین اعتبار شده‌اند.

وی گفت: تمام هدف گذاری ما این است که هر دو مسیر طی سال جاری به بهره‌برداری برسند و تقدیم مردم استان و شهرستان دیلم شوند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1322765

مهمترین اخبار ایران و جهان: