نیوز سیتی!
29 خرداد 1402 - 08:54

لنج باری حامل قاچاق در آب‌های بندرریگ توقیف شد

بوشهر- فرمانده مرزبانی استان بوشهر از کشف محموله ۶۷ میلیارد ریالی کالای قاچاق در بندر ریگ خبر داد و گفت: لنج باری حامل قاچاق در آب‌های بندرریگ توقیف شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ یدالله شرفی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با رصد اطلاعاتی و انجام اقدامات عملیاتی در راستای مبارزه با قاچاق کالا، مرزبانان پایگاه دریابانی گناوه موفق شدند از یک لنج باری در بندر ریگ محموله‌ای با ارزش بیش از ۶۷ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف کنند.

وی افزود: از این لنج باری کالاهای قاچاق شامل ۱۸۰ طاقه پارچه به متراژ ۱۰ هزار و ۸۰۰ متر، ۲ هزار عدد ابزارآلات، ۴۰ حلقه لاستیک، ۱۲ دستگاه کولر گازی اسپلیت، ۳۰ دستگاه لوازم برقی آشپزخانه به ارزش تقریبی ۶۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال کشف که کالاهای مکشوفه از شناور لنج تا تعیین تکلیف قضائی تحویل گمرک ریگ داده شد.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر تصریح کرد: در این رابطه سه نفر دستگیر و تحویل مقامات قضائی شدند.

وی ضمن تقدیر از همکاری و تعامل خوب مردم ولایی استان یادآور شد: قاچاق کالا پدیده‌ای است که از جهات مختلف حیات سالم اقتصادی و فرهنگی جامعه را تهدید می‌کند.

شرفی بیان کرد: عزم فرماندهی دریابانی استان در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری در جهت مبارزه با قاچاق کالا و حمایت از تولیدات داخلی جدی و با مخلان پدیده‌ی شوم قاچاق کالا برخورد قاطعانه خواهد شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1294521

مهمترین اخبار ایران و جهان: