نیوز سیتی!
05 تیر 1402 - 12:52

دوره آموزشی «قاصدک» فراخوان داد/ برپایی کارگاه‌هایی با محوریت ادبیات کودک و نوجوان

فراخوان نخستین دوره متمرکز و حضوری آموزش شعر و داستان کودک ‌و نوجوان با عنوان «قاصدک» از سوی خانه کتاب و ادبیات ایران منتشر شد.

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم، به نقل از روابط‌عمومی خانه‌کتاب و ادبیات ایران، نخستین دوره متمرکز و حضوری آموزش شعر و داستان کودک و نوجوان با عنوان «قاصدک» در تیر1402 از سوی خانه کتاب و ادبیات ایران برگزار می‌شود.

عموم ادب‌جویان و علاقه‌مندان شعر و داستان برای ثبت‌نام در دوره آموزشی «قاصدک» می‌توانند تا 12 تیرماه 1402 با مراجعه به پایگاه نقد شعر به نشانی www.naghdesher.ir و پایگاه نقد داستان به نشانی www.naghdedastan.ir  بعد از ثبت‌نام اولیه، برگه ثبت‌نام این دوره را در حساب کاربری خود تکمیل و نمونه اثر ارسال کنند.

بر اساس این فراخوان، نمونه اثر تالیفی در بخش داستان کودک و نوجوان باید حداقل یک اثر و در بخش شعر کودک و نوجوان نیز 3 قطعه شعر تالیفی باشد. با منتخبان از سوی معاونت شعر و ادبیات داستانی خانه‌کتاب و ادبیات ایران تماس گرفته خواهد شد و برای شرکت در دوره دعوت می‌شوند. همچنین از برگزیدگان این دوره آموزشی برای حضور در دوره پیشرفته دعوت خواهد شد.

 ثبت‌نام برای عموم علاقه‌مندان بالای 15 سال برای شرکت در این دوره آموزشی آزاد است.

در این دوره سه روزه که با حضور مدرسان صاحب‌نام حوزه شعر و داستان کودک و نوجوان برگزار خواهد شد، کارگاه‌هایی با محوریت مقدمات شعر و داستان کودک و نوجوان، مخاطب‌شناسی ادبیات کودک، کتاب‌شناسی کودک و نوجوان، پیرنگ و ساختار شعر و داستان کودک و نوجوان، نقد و بررسی نمونه‌ فیلم‌ حوزه کودک و نوجوان و ... تدریس خواهد شد.

نخستین دوره متمرکز و حضوری آموزش شعر و داستان کودک ‌و نوجوان با عنوان «قاصدک» بیست‌ویکم تا بیست‌و‌سوم تیر1402 در قم، مجتمع فرهنگی_آموزشی یاوران مهدی (عج) برگزار خواهد شد.

 علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن 02191006363 داخلی 808 و 811 تماس بگیرند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1310721

مهمترین اخبار ایران و جهان: