نیوز سیتی!
04 تیر 1402 - 14:14

بابایی:مصوبه شورا درباره ایمن سازی ساختمان ها روی زمین مانده است

رئیس کمیته ایمنی و مدیریت بحران شورای اسلامی شهر تهران بر ضرورت اجرای مصوبات شورا به ویژه درباره ایمن سازی ساختمان ها تاکید کرد.

به گزارش فارس، مهدی بابایی رئیس کمیته ایمنی و مدیریت بحران شورای اسلامی شهر تهران در یکصد و پنجاه و هفتمین جلسه شورای ششم، با ارایه تذکری که به صورت مکتوب به هیئت رئیسه شورای شهر ارایه شد، با اشاره به تذکر ۳۱ خردادماه خود، گفت: پیرو تذکر ۳۱ خرداد ماه مبنی بر علت توقف الزام مالک ساختمان‌های ناایمن به ایمن‌سازی صرفاً به اخطار و عدم تشکیل پرونده قضایی برای مالکین ساختمان ها و عدم درخواست قطع انشعابات از مراجع قضایی توسط مناطق ۲۲گانه تاکنون هیچ پاسخی برای این جانب وصول نشده است.

وی افزود: رصد میدانی بنده نیز از مناطق، گویای عدم اقدام اجرایی مناطق در تشکیل پرونده قضایی است، لذا نظر به وجود مصوبه صریح شورای اسلامی شهر تهران مبنی بر اخطار، اطلاع‌رسانی و درخواست قطع انشعاب و در صورت عدم تمکین مالک مبنی بر ایمن‌سازی، نسبت پلمب واحد اقدام شود.

بابایی با اشاره به مصوبه شورای شهر تصریح کرد: ما در این خصوص شاهد ترک فعل هستیم لذا مقتضی است سریعاً نسبت به اقدام عملیاتی مبنی بر اجرای مصوبه مذکور اقدام و نتیجه را منعکس کنند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1308165

مهمترین اخبار ایران و جهان: