نیوز سیتی!
07 تیر 1402 - 13:33

عبور از کنارگذر پل آسیب دیده در مسیر گرمی–بیله سوار برقرار شد

مدیرکل راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: کنارگذر پل آسیب دیده محور گرمی –بیله سوار در محل پل انجیرلو تکمیل و عبور و مرور از آن برقرار شد.

کلیم‌اله وثوقی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل اظهار کرد: راه کنارگذر از محل پل تخریب شده انجیرلو که در اثر سیلاب خردادماه  تخریب و باعث نشست بخشی از پل شده بود، با تلاش شبانه روزی راهداران، احداث و تردد از این مسیر برقرار شد.

وی افزود: با تلاش راهداران سخت کوش از همان ابتدای وقوع سیلاب سازه‌های خرپای فلزی از استان قزوین  بارگیری، در محل پل انجیرلو تخلیه و کار احداث کنارگذر در محل پل تخریب شده انجیرلو آغاز و مونتاژ و نصب سازه‌ها ظرف یک هفته تا ۱۰ روز به اتمام رسید.

 

 


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل بیان کرد: هفته‌های گذشته بارش شدید باران و وقوع سیلاب در بخش‌های مختلف استان اردبیل خسارت‌هایی را به‌بار آورد که تخریب پل انجیرلو جاده گرمی-بیله سوار از جمله این آسیب‌ها بود و وقوع سیل منجر به تخریب پل انجیرلو در جاده گرمی-بیله سوار شد.

دبیر کمیسیون مدیریت اجرائی ایمنی حمل ونقل استان اردبیل از همشهریان خواست قبل از سفر با سامانه ۱۴۱ و یا با شماره تلفن ۳۳۷۴۵۹۰۲ مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل تماس گرفته و از آخرین وضعیت راه‌ها مطلع شوند.

گفتنی است؛ پل انجیرلو در مسیر گرمی-بیله سوار در سیل اخیر در شهرستان گرمی تخریب شد و این جاده محل عبور کامیون‌های ترانزیتی بیله سوار است که نقش مهمی را در ترانزیت و اقتصاد استان دارد وعلاوه بر این دو شهرستان بیله سوار و پارس آباد در شمال  استان از طریق این جاده به مرکز استان ارتباط دارند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1315221

مهمترین اخبار ایران و جهان: