نیوز سیتی!
26 خرداد 1402 - 14:21

لایحه حجاب به سرنوشت لایحه جوانی دچار نشود

امام جمعه موقت اراک گفت: مجلس انقلابی، اقدام شایسته در خصوص لایحه حجاب داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، حجت‌الاسلام قاسم عبدالهی ظهر امروز در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه اراک اظهار کرد: حفظ حجاب و عفاف مهم‌ترین اصل در جامعه اسلامی است و نباید اجازه دهیم دشمنان به اهداف خود در ترویج بی‌حجابی  و بدحجابی دست یابند.

وی تصریح کرد: امروز اکثریت جامعه خواهان برخورد با بی‌حجابی هستند و افراد مومن و متدین به هیچ عنوان بی‌حجابی را در جامعه نمی‌پذیرند.

امام جمعه موقت اراک گفت:  انتقاداتی نسبت به لایحه حجاب وجود دارد که لازم است  مجلس انقلابی، اقدام شایسته در خصوص لایحه حجاب داشته باشد و ایرادات آن را بر طرف کنند.

عبدالهی بیان کرد: برخورد با بی‌حجابی باید با روش درست صورت گیرد، فرهنگ‌سازی در این زمینه ضروری است و نباید اجازه داد لایحه حجاب به سرنوشت لایحه جوانی دچار شود.

وی خاطرنشان کرد: طی روزهای گذشته شاهد سفر رئیس جمهور به  آمریکای لاتین بودیم، این سفر که دستاوردهای ارزشمندی به همراه داشت موجب ترس و وحشت دشمنان شده است.

امام جمعه موقت اراک ادامه داد: بدخواهان انقلاب و نظام چشم دیدن پیشرفت ایران اسلامی را ندارد به همین به روش‌های مختلف چنگ می‌زنند تا از طریق نافرمانی مدنی و ایجاد نارضایتی در بین مردم مانع پیشرفت‌ها شوند که لازم است دستاوردهای دولت به درستی به مردم بازگو شود و در برابر توطئه‌های دشمنان هوشیار باشیم.

به گزارش  فارس اشاره به ضرورت جدی گرفتن نماز جماعت در ادارات و مساجد، برخوردبا فرارهای مالیاتی  از دیگر محورهای سخنرانی خطیب جمعه اراک است.

پایان پیام/ 

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1288565

مهمترین اخبار ایران و جهان: