نیوز سیتی!
10 خرداد 1402 - 19:35

دستگیری ۱۰ نفر اراذل و اوباش در اردبیل

فرمانده انتظامی استان اردبیل از دستگیری ۱۰ نفر اراذل و اوباش در عملیات مقتدرانه پلیسی خبر داد و گفت: در پرونده آنها سوابق متعدد مجرمانه وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سردار جواد تقوی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی۱۱۰ مبنی بر وقوع درگیری دسته جمعی در شهر اردبیل و کری خوانی آنها در شبکه‌های اجتماعی و تحریک دوستان و اطرافیان جهت ایجاد نزاع و درگیری و برهم زدن امنیت و آرامش فردی و اجتماعی، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با انجام بررسی‌های تخصصی و با اشرافیت اطلاعاتی محل حضور اراذل و اوباش در یکی از شهرستان‌های استان پس از هماهنگی قضائی و در عملیاتی مقتدرانه و هوشمندانه  ۱۰ نفر از اراذل و اوباش سابقه‌دار دستگیر و ۳ دستگاه خودروی مورد استفاده توقیف شد.

سردار تقوی بیان کرد: در پرونده مجرمانه اراذل و اوباش سوابق متعدد دستگیری و انجام اعمال مجرمانه از جمله عربده کشی، اسلحه کشی، اوباشگری، قدرت نمایی و برهم زدن امنیت و آرامش فردی و اجتماعی وجود دارد.

فرمانده انتظامی استان اردبیل با تاکید بر اینکه امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است، گفت: تحرکات و فعالیت‌های اراذل و اوباش و افراد متجری در رصد اطلاعاتی پلیس بوده و در صورت ارتکاب هرگونه اوباشگری و قانون شکنی پلیس هوشمندانه و مقتدرانه وارد عمل خواهد شد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1253521

مهمترین اخبار ایران و جهان: