نیوز سیتی!
15 دی 1401 - 10:01

آماده‌باش ۴۶ اکیپ راهداری در کرمانشاه/ جاده‌ها باز و تردد جریان دارد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: با وجود بارش برف و باران طی شبانه روز گذشته، محورهای مواصلاتی استان باز و تردد در آن‌ها جریان دارد.

فریبرز کرمی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، با توجه به فعالیت سامانه بارشی در استان، از آماده‌باش تمامی نیروهای راهداری این استان خبر داد و اظهار کرد: تمامی نیروهای راهداری تا پایان بارش‌ها در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه پای کار هستند.

وی ادامه داد: حوزه کاری راهدار و حمل و نقل در ۲۴ ساعت ۳۶۵ روز سال فعالیت دارد و و برای نفس کشیدن جاده‌ها تعطیلی نداریم

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه در فصل تابستان راهداری تابستانه انجام می‌شود کارهای از قبیل نگهداری راه‌ها، رفع نواقص راه‌ها، برقرار ایمنی تردد، نصب تابلوها، خط کشی‌ها و... انجام و برای فصل زمستان آماده می‌شویم.

وی خاطرنشان کرد: برای راهداری زمستانی از اول دی‌ماه به صورت گسترده آماده‌باش اعلام شده تمامی ناوگان حمل و نقل جاده‌ای به‌خصوص سنگین اورهال شده و در قالب ۴۶ اکیپ راهداری به حالت آماده‌باش درآمده‌اند.

کرمی تصریح کرد: بیش از ۵۰۰ نفر از پرسنل در تمامی سطح راه‌های استان در ۱۴ شهرستان، گردنه‌های مستقر و و مشغول خدمات رسانی به هموطنان هستند.

وی یادآور شد: طی روز گذشته در محورهای شهرستان سنقر وکلیایی گردنه مله‌ماس و گردنه خسروآباد در محورهای روانسر به پاوه، قشلاق به روانسر، محور کامیاران به کانی گوهر و محور جوانرود به پلنگانه، شهرستان دالاهو در گردنه سرمیل، محورهای حوزه اورامانات و محور اسلام آبادغرب به کرمانشاه بارش برف داشتیم که با وجود بارش برف و باران طی شبانه روز گذشته، محورهای مواصلاتی استان باز و تردد در آن‌ها جریان دارد.

وی با بیان اینکه بیش از ۵۰ تُن شن و نمک خریداری و در مراکز موردنظر دپو شده است، گفت: از تمامی هم‌استانی‌های و کاربران جاده‌ای تقاضا داریم با توجه به بارش‌ها در سطح جاده‌های استان، حتما قبل از اقدام به سفر با تماس از طریق سامانه پاسخگویی شبانه‌روزی ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های استان کرمانشاه از آخرین وضعیت ترافیکی و جوی راه‌ها اطلاع حاصل کنند و به توصیه‌های کارشناسان این مرکز توجه کنند.

پایان پیام/پ

منبع: فارس
شناسه خبر: 956065

مهمترین اخبار ایران و جهان: