نیوز سیتی!
10 دی 1401 - 18:21

اتوبوس‌های جدید جایگزین ناوگان فرسوده حمل‌ و نقل شهری می‌شود

اردبیل- شهردار اردبیل گفت: اتوبوس‌های جدید با هدف کاهش آلودگی‌های زیست محیطی و ترافیک جایگزین ناوگان فرسوده حمل‌ و نقل شهری می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر محمود صفری عصر شنبه در نشست با مدیران حمل و نقل اردبیل با اشاره به اضافه شدن ۶۰ دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان حمل‌ونقل شهری اظهار کرد: اتوبوس‌های جدید با هدف کاهش آلودگی‌های زیست محیطی و ترافیک جایگزین ناوگان فرسوده حمل و نقل شهری می‌شود.

وی با بیان اینکه اقدامات اولیه در این خصوص صورت گرفته است، گفت: هشت دستگاه از این اتوبوس‌ها را تحویل گرفتیم ولی منتظر شماره‌گذاری هستیم تا وارد ناوگان ارائه خدمات درون شهری شود و امیدواریم تا پایان امسال همه ۶۰ دستگاه از طریق کارخانه تحویل وزارت کشور داده شده و ما بتوانیم بر اساس مبلغ واریزی این خودروها را تحویل گرفته و به ناوگان اتوبوسرانی اردبیل اضافه کنیم.

شهردار اردبیل از اخذ مجوز خرید ۲۰ دستگاه ون خبر داد و بیان کرد: طبق پیگیری‌ها مجوز خرید ۲۰ دستگاه ون برای الحاق به ناوگان حمل و نقل شهری اردبیل در راستای بهبود وضعیت حمل و نقل عمومی شهری و لزوم تزریق خودروهای جدید و بها هدف دستیابی به سیستم حمل و نقل یکپارچه انجام گرفته است.

صفری ادامه داد: در راستای آسایش مردم و بهبود وضعیت حمل‌ونقل عمومی شهری رایزنی‌ها جهت افزایش تعداد ون‌ها انجام می‌شود.

وی افزود: اتوبوس‌ها و ون‌های خریداری شده در نقاط مختلف شهر از جمله مناطق کم‌برخوردار و شهرک‌های تازه تأسیس شده مورد استفاده قرار می‌گیرد و امیدواریم با نوسازی و توسعه ناوگان و ارتقای کیفیت حمل‌ونقل عمومی، خدمات به بهترین نحو به شهروندان ارائه شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 946221

مهمترین اخبار ایران و جهان: