نیوز سیتی!
05 بهمن 1401 - 12:35

28 گروه جهادی با کمیته امداد همکاری دارند

مدیر اجرایی قرارگاه جهادی حاج عبداله والی کمیته امداد استان زنجان گفت: 28 گروه جهادی در قالب خدمات عمرانی، معیشتی و خدمات بهداشتی با کمیته امداد استان زنجان همکاری دارند.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سید مسعود حسینی، مدیر اجرایی قرارگاه جهادی حاج عبداله والی کمیته امداد استان زنجان با اشاره به فعالیت ۱۸۰ مرکز نیکوکاری در استان اظهار کرد: از این آمار ۶ مرکز به صورت جهادی فعالیت دارند.

وی با اشاره به همکاری ۲۸ گروه جهادی با کمیته امداد استان زنجان اضافه کرد: از این تعداد ۶ گروه در قالب ارائه خدمات عمرانی، ۱۴ گروه در قالب ارائه خدمات معیشتی و ۸ گروه نیز در قالب ارائه خدمات بهداشتی فعالیت دارند.

حسینی افزود: بر اساس آمارهای موجود از ابتدای سال جاری تاکنون ۵ میلیارد و ۴۲۰ میلیون تومان خدمات از طریق همکاری مشترک بین کمیته امداد و این گروه‌های جهادی ارائه شده است.

وی همچنین با اشاره به تاثیرگذاری فعالیت گروه‌های جهادی در برنامه‌های این نهاد افزود: مزیت دیگر گروه‌های جهادی امیدبخشی در جامعه است و فعالیت‌های جهادی موجب ارتقای همبستگی اجتماعی و امیدآفرینی شده و فرصت جدید در خدمت‌رسانی خلق می‌کند.

پایان پیام/73005

منبع: فارس
شناسه خبر: 997121

مهمترین اخبار ایران و جهان: